la 19-06-2024 07:09 PM
Salutări,
Când introduc pe internet locația unde locuiesc, internetul meu arată o viteză medie de download de 144 mbps. Dar eu nu pot obține decât 10 mbps și am multe creșteri de ping când mă joc. 1-2 ani durează această problemă acolo unde locuiesc. Când contactez suportul, îmi dau răspunsuri evazive și închid conversația.
Las mai jos informațiile necesare;
la 19-06-2024 08:54 PM
Înseamnă că doar atât duce rețeaua acolo, din păcate.
la 19-06-2024 07:15 PM
19-06-2024 07:29 PM - editat 19-06-2024 07:29 PM
Buna,
Vitezele obținute sunt obținute în interior sau la exterior?
Ai incercat testarea cu telefoane diferite?
la 19-06-2024 07:30 PM
testul de viteză a fost efectuat prin fereastră.
Da, am încercat pe 2 telefoane diferite, iPhone 14 Pro Max pe care îl folosesc acum.
19-06-2024 07:47 PM - editat 19-06-2024 07:48 PM
Dar la exterior ce viteze ai obținut?
Semnalul poate fi influențat de foarte multi factori precum distanta fata de antena obstacole precum clădiri înalte etc.
O situație tare neplacuta însă prea multe lucruri nu se pot face.
1. Sesizari către furnizor însoțite de teste detaliate (lucru pe care l-ai făcut deja).
2. Alegerea unui alt furnizor daca este disponibil în zona (dual SIM).
Vitezele nu sunt extrem de mici fapt pentru care nici furnizorul nu își dă interesul mai ales daca la exterior vitezele sunt mai mari.
la 19-06-2024 08:01 PM
Salutare!
Aia este viteza teoretică, în condițiile optime, adică dacă te-ai conecta singur pe o antenă. Probabil este vreo antenă cu 4g simplu în banda 20, cu o lățime de bandă de 10 Mhz, care nu poate să scoată mai mult de 30-40 Mbps. Iar dacă este congestie ( aglomerație) pe ea, rezultatul îl arăți tu.
Dacă sunteți mai mulți prin zonă, faceți solicitare comună, în care arătați că vitezele sunt praf și poate suplimentează capacitățile cu o nouă antenă în banda 3, 1800 Mhz, cu 20.Mhz lățime de bandă. Dacă ar pune și ar fi 4g +, s-ar schimba total situația, te asigur.
Poți să-mi spui despre ce localitate este vorba?
la 19-06-2024 08:03 PM
317270 Savarsin
19-06-2024 08:11 PM - editat 19-06-2024 08:15 PM
Din păcate, se confirmă ceea ce ți-am spus, că este un B20, care nu poate susține foarte mult trafic, mai ales că este o rută foarte aglomerată.
Fiind DN 7, o rută foarte aglomerată auto și magistrala 200 de tren, ar trebui să suplimenteze capacitățile rapid!
la 19-06-2024 08:18 PM
Da, așa cum ați spus. Această problemă există de 1-2 ani. Locuiam aici, dar m-am mutat în Germania. Acolo folosesc internet de 1000mbps și este foarte stabil. Internetul lent nu este o problemă atât de mare, dar fluctuația ping-ului în jocurile online este foarte mare și nu-mi place această situație. Obțineam maxim 16 mbps când locuiam aici și este un loc în curs de dezvoltare. După cum ați spus, a fost deschisă noua rută de tren, sunt prea mulți oameni care stau și această viteză de internet este foarte mică.
19-06-2024 08:20 PM - editat 19-06-2024 08:24 PM
Trebuie făcută sesizare, în care pui și teste de viteză. Știu ce înseamnă B20, care este praf pe una dintre cele mai circulate rute din RO!
Le poți scrie din secțiunea Contact, mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj:
https://www.orange.ro/contact/
Ei vor face mai repede ceva, dacă există sesizări comune sau mai multe ca număr.
Succes!
la 19-06-2024 08:25 PM
Sincer, nu cred că cineva se va deranja. Populația orașului este formată în mare parte din bătrâni, care nu folosesc internetul. Desigur, dacă numărul de utilizatori de internet ar fi mare, așa cum spuneți, ar putea fi o soluție mai rapidă.
la 19-06-2024 08:30 PM
Sigur este important să funcționeze bine, chiar și pentru tranzit . Eu zic să încerci, că nu costă nimic. Le spui ceea ce ai spus și aici și că este o antenă în banda 20, care nu face față traficului de acolo, fiind și pe o rută foarte importantă spre granița rutieră și feroviară din vestul țării.
19-06-2024 08:46 PM - editat 19-06-2024 08:50 PM
Și incă ceva: poți face un test pe speedtest.net by ookla? Dar dă și un restart la telefon.
la 19-06-2024 08:49 PM
Am încercat să scot cartela sim, am făcut teste de viteză de pe site-ul normal speedtest.net, am repornit telefonul de mai multe ori, dar nu a avut niciun efect.
la 19-06-2024 08:54 PM
Înseamnă că doar atât duce rețeaua acolo, din păcate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor