la 17-11-2024 07:50 PM - editat ultima oară la 18-11-2024 08:42 AM de DanielaH
Salut!
Locuiesc în Sânpetru și de când m-am mutat la orange de fiecare dată când folosesc internetul pe mobil acasă funcționează prost.
Mai e cineva în aceeași situație?
17-11-2024 08:11 PM - editat 17-11-2024 08:19 PM
Salut,
Conform hârtii de acoperire Orange în Sânpetru sunt câteva zone în care nu exista semnal 4G la interior sau este foarte slab.
https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/
Verifica daca te afli într-una din acele zone.
Poți încerca selectarea rețelei 3G și vezi daca vitezele se îmbunătățesc la interior.
la 17-11-2024 09:05 PM
Salutare!
Te sfătuiesc verifici dacă mai au și alți utilizatori din zonă probleme , eventual să încerci și cu sim-ul în alt telefon. Dacă este tot așa , poți să le scrii din secțiunea Contact , pentru a se verifica punctual situația ta.
Eu am făcut așa în trecut , adică am strâns și ceva semnături de la mai multi utilizatori și s-a rezolvat. Eventual, poți cere și ajutorul celor de la Primărie să le facă o sesizare scrisă celor de la Orange, în care să ceară îmbunătățirea semnalului în zona ta. Asta ar ajuta să se miște treburile mai repede. Repet, ți-o spun și din propria experiență!
Sper să reușești!
Baftă!
la 18-11-2024 07:13 AM
problema asta nu se rezolva în 2,3 zile, este de durata, cea mai buna recomandare este sa schimbe furnizorul pana își remediază orange problemele
la 18-11-2024 06:47 AM
Buna dimineața. Localități cu numele Sânpetru sunt mai multe. Probabil va trebui sa ne spui și judetul, pentru o identificare mai precisă. Instalează o aplicație care măsoară viteza de internet, fa un test și postează un screenshot cu rezultatele, data și ora. Asta ar fi un început.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor