anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Viteză redusă în Iași, Copou

Marius091
Începător

Bună seara, de aseară viteza la internet pe mobil nu mai depășește 0.1 pe download în Iași, Copou. Țin să menționez că până la ora 2 totul era bine și fără să fac vreo setare, pur și simplu mi-a scăzut viteza.Cum aș putea rezolva?

10 Răspunsuri 10

Anca07
#StarMember

Buna @Marius091 

Poti face un test pe speedof.me in zona in care spuneai, si sa atasezi o poza?

De multe ori, acea zona din Iasi, este foarte aglomerata, mai ales ca e si vineri seara, si peste 90% din consumatori sunt clienti Orange in Iasi. De aceea, e posibil sa fie o supraaglomerare a retelei.

Totodata, poti cere o resetare a datelor mobile prin chatul Djingo

Te asteptam sa revii cu detalii.

Seara faina!🌙

Anonim
Neaplicabil

https://speedcheck-b.rcs-rds.ro:3001/?R - precizie 99,9% Referitor la supărare, în toată România se întâmplă scăderea calității serviciilor mobile de la Orange.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

La mine nu este nicio scădere, nu știu de unde vii cu astfel de aprecieri. 

Anonim
Neaplicabil

Probabil ai releul tău personal. Ieși din casă, vezi soarele dimineața, etc. Ah și mai lasă-i și pe alții să posteze/scrie, este plictisitor să citim aceleași mesaje repetat. 😏 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Ies din casă chiar foarte de dimineață, stai liniștit. Dacă tot ai servicii bune de la alții, nu înțeleg de ce mai dezinformezi pe aici cu falimentul și alte povești! Sau ăia au semnal peste tot și nu știm noi? Semnalul radio ține de noroc și nu are peste tot nimeni. Dar să spui că în toată România scade calitatea semnalului la Orange, înseamnă că ai fost peste tot și ai verificat. Eu am spus că la mine nu a scăzut, ba dimpotrivă, am primit în ultimul an și 5g. Dacă este plictisitor să ajuți pe alții, poți să nu mai intri sau să ignori. 

Zi faină!

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

In zona respectiva sau mai raportat astfel de probleme.

Poți începe prin a verifica dacă ești singurul afectat în zona respectiva (poți întreba pe cineva din zona (membru familie/prieten cu servicii Orange) daca întâmpină aceleași probleme.

De asemenea poate fi o problema legata de telefon.

  • asigură-te că telefonul este updatat la zi
  • Poți face o resetare a setarilor de retea din telefon
  • contactează Orange pentru o resetare a parametrilor pe cont.
  • scoate sim-ul din telefon și verifica vizual daca este deteriorata (daca ai o alta cartela la dispoziție testează cu aceasta).

Daca sim-ul este defect cere schimbarea acestuia.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Cred că o resetare a parametrilor de rețea, un restart/mod avion ar putea rezolva problema.

Probabil o congestie de rețea și eventual un echipament picat poate să ducă la astfel de situații.

Sper să se fi rezolvat deja!

Zi faină!

Anca07
#StarMember

Buna @Marius091 

Voi ajunge si eu azi pe Copou:) si voi face un test pe date mobile, si voi pune si aici o poza. Te asteptam si pe tine cu mai multe detalii.

Zi cu soare🌞 

1000170392.jpg

 Am ajuns un pic mai tarziu, insa rezultatele nu sunt f proaste, avand in vedere ca am si 5G.

@Marius091 , ai mai repetat testul?

Zi cu soare!🌞

DanielaH
Moderator

@Marius091, s-a rezolvat situația cu viteza?