la 15-06-2025 03:15 PM
la 15-06-2025 03:17 PM
Prind doar E deși pe alt telefon am 4G+/5G . Știe cineva de ce ?
la 15-06-2025 03:21 PM
Salut,
Introdu cartela SIM în telefonul în care știi că funcționează 4G.
Dacă și în acel telefon apare doar semnal 2G, atunci este posibil ca SIM-ul să fie defect și va trebui înlocuit.
Dacă în acel telefon se conectează la rețeaua 4G, atunci problema este legată de setările telefonului inițial.
la 15-06-2025 03:32 PM
Tot semnal "E" îmi apare . Este posibil ca SIM-ul să aibă probleme doar cu datele mobile ? Apelurile merg bine .
15-06-2025 03:36 PM - editat 15-06-2025 03:37 PM
Ai o opțiune activa care să includă date mobile sau credit activ? Daca da, atunci contactează serviciul clienți pentru a verifica contul. Cel mai probabil vor recomanda schimbarea sim-ului.
la 15-06-2025 03:46 PM
Da , opțiune valabilă am . Internetul funcționează, doar se încarcă foarte foarte greu . Am trimis acum și un mesaj pentru Orange legat de subiect .
la 15-06-2025 08:04 PM
Posibil să ai setările la internet date pe edge și/ sau telefonul să nu ,,vadă" anumite frecvențe folosite pe 4g de către Orange.
la 15-06-2025 07:59 PM
Intra in setari la internet si vezi sa fie bifat 4g ,poate e trecut pe 2g din setarile telefonului?
15-06-2025 05:11 PM - editat 15-06-2025 05:14 PM
Salutare!
Ce marcă de telefon este și în ce locație îl folosești ( localitate)? Și mă interesează dacă ți-a funcționat vreodată în locația respectivă pe viteze 4g/5g.
la 17-06-2025 10:29 AM
@ff, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor