- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2022 09:04 PM
Acum 2 zile am efectuat o încărcare directa de la un aparat dintr-un Kaufland din apropiere. Jumătate de zi au mers ok dar apoi mi-a apărut "!" lângă liniile de semnal. Acum scrie doar "conectat/4G". (Motorola g32 daca ajuta la ceva)

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2022 11:52 PM
@FlorinHincu01: Cronos scrie clar: ai încărcat cu credit, fără activarea unei opțiuni cu resurse, credit consumat destul de rapid și rămânând cu bonusul de care nu te poți "bucura" fără o opțiune activă pe cont de minim 5€. Deci simplu. Poți reveni la stadiul de funcționare prin încărcarea cu extraopțiune de minim 5€. Succes.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2022 09:24 PM
Ai incarcat cu credit sau cu optiune?
Daca ai incarcat cu credit, atunci acela a fost consumat foarte repede (si ai platit internetul la pretul de lista) si ai ramas fara credit. Poti verifica asta apeland la serviciul Cronos?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2022 09:33 PM
Serviciul Cronos, citez: Ai 0 Euro credit activ pana la 19/01/2023 inclusiv. Ai 42 GB bonus utilizabil cu optiune activa de minim 5E in tara sau 12E in roaming, in limita de date in Roaming SEE resurse valabile pana la data de 28/12/2022. Ai 50 GB bonus utilizabil cu optiune activa de minim 5E in tara sau 12E in roaming, in limita de date in Roaming SEE resurse valabile pana la data de 19/02/2023.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2022 09:49 PM
Salut,
Pare ca ai consumat din credit. Data viitoare activeaza-ti o extraoptiune de la meniul *100#. O poti administra ulterior din My Orange (aplicatie sau site web)

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2022 11:52 PM
@FlorinHincu01: Cronos scrie clar: ai încărcat cu credit, fără activarea unei opțiuni cu resurse, credit consumat destul de rapid și rămânând cu bonusul de care nu te poți "bucura" fără o opțiune activă pe cont de minim 5€. Deci simplu. Poți reveni la stadiul de funcționare prin încărcarea cu extraopțiune de minim 5€. Succes.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2022 10:20 PM
Când ai încărcat, ce mesaj ai primit? Că ai încărcat cu optiune sau cu credit?
Colegii cred că au intuit corect, ai încărcat cu credit și l-ai consumat rapid.
Încearcă să încarci la un magazin Orange sau online, cu cardul o OPȚIUNE!
