anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce se întâmplă cu semnalul si internetul 4g orange?

Desi2025
Începător

Salutare tuturor. Imi poate spune careva ce se întâmplă cu semnalul si internet 4g orange? Folosesc cartela la liber, am optiunea de 6e cu 5g activată. Problema e ca dispar si reapar acele liniuțe si 4G 

Ce trebuie să îi fac?

Multumesc 

4 Răspunsuri 4

Pololică
#StarMember

Salutare!

Incearca o resetare a setarilor de retea (doar de retea). Va sterge toate configurarile si ar trebui sa preia setarile de la cartela (evident, se vor sterge toate asocierile si parlolele WiFi si bluetooth).

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Verifica daca este o problema generala in zona respectiva sau daca numai tu întâmpini aceasta problema (întreabă pe cineva din zona sau testează cu un alt telefon/SIM).

Daca este o problema generala in zona, atunci poți face o sesizare către Orange prin metodele de contact uzuale:

https://www.orange.ro/contact/ 

Daca nu sunt probleme cu semnalul in zona va trebui sa vezi daca exista o problema legata de SIM/telefon.

Telefon:

  • Restarteaza telefonul
  • Asigurate că sistemul este updatat la zi
  • Resetare a setarilor de rețea

Introdu sim-ul tau într-un alt telefon sau daca ai un alt SIM introdul in telefonul tau pentru a vedea daca întâmpini aceeași problema.

arsradu
#StarMember

Salut,

Despre ce telefon vorbim? Face la fel in orice zona? Alte persoane au aceeasi problema in aceeasi zona, pe aceeasi retea?

La o prima vedere, problema pare de acoperire/semnal.

Ce trebuie sa faci?
Daca problema e generala, contactezi Orange si faci o sesizare.
Daca problema e specifica, rezolvi problema specifica.

Client Orange

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Poate sunt lucrări în zona ta! Mai întreabă și la alții cu Orange pe care îi cunoști și dacă nu sunt probleme, vezi să nu fie de la telefonul tău. Poți face:

- Pentru început, dă un restart la telefon;

- Apoi, reselectează manual rețeaua;

- Încearcă sim-ul în alt telefon;

- Ia legătura cu Serviciul clienți prin Chat Djingo  sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator și cere o resetare de cont pentru numărul tău.

Baftă și să ne spui ce ai făcut!