anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Când mi se reactivează datele?

1989G
Începător

Buna ziua am platit restrictia la date mobile plus factura când mi se reactivează datele 

3 Răspunsuri 3

Pololica
Maestru

Ai trimis confirmarea platii? In principiu, daca nu e prea tarziu (ca ora), se face in aceeasi zi.

Vio73
Campion certificat

Salut!

Trimite confirmarea plății la adresa plati@orange.com și sper să se rezolve relativ repede! 

Baftă!

Trixen
Explorator entuziast

Daca discutam despre restrictia rezultata ca neplata a facturii, atunci colegii mei au raspuns deja.
Daca insa te referi la restrictia de consum in roaming (cand ti se opreste accesul la date mobile atunci cand atingi un anumit prag), atunci ori astepti pana la urmatoarea data de facturare, ori iei legatura direct cu Orange si soliciti ridicarea restrictiei. Aceasta e pusa pentru a te proteja de costurile foarte mari care pot aparea rapid in roaming. Au fost cazuri cu persoane ce aveau de plata sute de euro pentru cateva minute de naviagare pe net.