la 07-10-2022 12:59 PM - editat ultima oară la 07-10-2022 01:40 PM de DanielaH
Buna ziua am platit restrictia la date mobile plus factura când mi se reactivează datele
la 07-10-2022 01:50 PM
Ai trimis confirmarea platii? In principiu, daca nu e prea tarziu (ca ora), se face in aceeasi zi.
la 07-10-2022 06:25 PM
Salut!
Trimite confirmarea plății la adresa plati@orange.com și sper să se rezolve relativ repede!
Baftă!
la 08-10-2022 11:41 AM
Daca discutam despre restrictia rezultata ca neplata a facturii, atunci colegii mei au raspuns deja.
Daca insa te referi la restrictia de consum in roaming (cand ti se opreste accesul la date mobile atunci cand atingi un anumit prag), atunci ori astepti pana la urmatoarea data de facturare, ori iei legatura direct cu Orange si soliciti ridicarea restrictiei. Aceasta e pusa pentru a te proteja de costurile foarte mari care pot aparea rapid in roaming. Au fost cazuri cu persoane ce aveau de plata sute de euro pentru cateva minute de naviagare pe net.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor