la 03-07-2023 07:50 PM
la 03-07-2023 08:20 PM
Salut,
Ofera-ne, te rog, mai multe detalii legate de problemele pe care le intampini? 🙂
- ce fel de probleme sunt?
- PrePay/abonament? Orange Romania, Orange Romania Communications (fostul Telekom), YOXO?
- cand au inceput problemele?
la 03-07-2023 09:46 PM
Abonament,am fost in afară și când am intrat în țară nu am mai avut net,am încercat toate chestiile și nu merge
la 03-07-2023 09:46 PM
Am giga destul
la 03-07-2023 11:37 PM
@Mihai80: O resetare a contului ar trebui să rezolve problema. Pentru aceasta poți solicita resetarea prin apel la 300 sau în chat-ul Djingo. Revino pe topic pentru a ne comunica dacă ai reușit.
la 03-07-2023 08:33 PM
Salutare!
Ai dat un restart la telefon, ai verificat sim-ul? Ce fel de probleme întâmpini?
la 03-07-2023 11:52 PM
Am mai intalnit cateva topicuri similare in ultima perioada. E posibil sa fie o problema generală. Din păcate, nu prea avem cum sa te ajutam. Va trebui, dupa cum zicea si Flo mai sus, sa iei legatura cu un consultant, pentru ca e nevoie de interventie pe cont, lucru pe care nu-l putem face noi (suntem clienti ca si tine).
la 05-07-2023 08:50 AM
Mihai, s-a rezolvat situația? Funcționează datele mobile?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor