Am abonament Smart 15 cu internet 5G nelimitat, dar am de fapt doar 4G
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-07-2021 08:51 PM
Abonament Smart 15 cu internet 5G nelimitat achiziționat online, dar am de fapt doar internet 4G
Am sunat un operator să-i zic sa activeze internetul 5G și mi-a zis că am telefonul incompatibil cu 5G... Am un Xiaomi Mi 10T Pro și în specificațiile lui apare că are 5G. Și în setări are opțiune de 5G.
Am sunat un operator să-i zic sa activeze internetul 5G și mi-a zis că am telefonul incompatibil cu 5G... Am un Xiaomi Mi 10T Pro și în specificațiile lui apare că are 5G. Și în setări are opțiune de 5G.
402ebf7121fc25c8_screenshot_2021_07_12_18_44_31_765_com.android.phone_original.jpg
Previzualizare fișier
99 KB
5 Răspunsuri 5

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-07-2021 10:10 PM
Bun venit in Comunitate, G.stef!!!
Operatorul Orange sa se uite pe pagina telefonului chiar de pe site-ul Orange si afla ca acest Xiaomi are 5G: https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/xiaomi-mi-10t-pro-5g-128gb-dual-sim-cosmic-black
Eu zic sa insisti, sa suni din nou la 300 si sa ceri sa iti activeze 5G pe numarul tau.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-07-2021 11:18 PM
Iti recomand sa le trimiti un mesaj prin sectiunea contact din MyOrange si sa le ceri acest lucru,macar cei de acolo iti vor redirectiona cererea catre departamentul potrivit cu aprovizionarea SIM-ului/abonamentului tau cu 5G,nu mai apela la cei de la 300.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-07-2021 08:25 AM
Salutare!
Nu știu ce să zic, dar lăsând la o parte ce ți-a spus cel de la 300, există posibilitatea ca telefonul tău să nu suporte anumite frecvențe 5g disponibile în zona ta. Caută în mai multe zone și dacă nu merge nicăieri l, scrie-le din My Orange și explică-le treabă. Oricum, trebuie să ți se facă profil pentru 5g, etc. Nu merge oricum, dacă nu sunt făcute setările corect de la ei.
Baftă!

Neaplicabil
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-07-2021 12:41 PM
Din cate vad eu, telefonul este in lista binecuvantata de telefoane compatibile 5G a operatorului: https://www.orange.ro/tehnologii/5g/#faq
Deci...mai insista. 🙂 Pentru ca, conform acelei liste, acel telefon ar trebui sa aiba 5G "compatibil" cu Orange. Deci, daca nu merge, e o problema. Si ar fi bine macar sa vezi de unde e. Raspunsul standard "telefonul nu e compatibil" nu se aplica la tine. Pentru ca avem o lista, furnizata de Orange, in care scrie foarte clar ca telefonul ESTE compatibil.
Acuma, tine intr-adevar si de acoperirea 5G in locul in care te afli. 🙂 Deci, trebuie vazut ce se intampla in cazul tau concret.
In sensul asta, atasez un screenshot de pe aceeasi pagina, cu localitatile unde ar trebui sa ai semnal 5G. Vezi daca te ajuta.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-07-2021 12:41 PM
Cu raspunsuri de genul acesta - cand habar nu ai ce vinzi dar mai si semnalizezi acest aspect - cred ca trebuie mers atat la ANOCM cat si ANPC, pentru ca o amenda din cand in cand nu strica.
