anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

5G - iphone 13 pro max

123Ionut
Junior
Salut , am abonament cu acces 5g , si iphone 13 pro max , dar nu functiooneaza 5g , in centrala
mi au spus ca nu e compatibil
.
12 Răspunsuri 12

RafaHelper
Maestru
Salut @123Ionut, De unde ai achiziționat telefonul?

mihai_13
Senior certificat
123Ionut - si esti si intr-o zona/oras cu acces 5G Orange ? - daca ai versiunea A2643 este in regula - daca ai alta versiune nu cred ca este compatibila cu 5G de la Orange.

123Ionut
Junior
din bucuresti , este versiunea , a2643, telefonul este cumparat sigilat de pe olx

RafaHelper
Maestru
Pare a fi un model compatibil. In cazul acesta verifica din nou cu cineva de la 300 sau pe ChatBot Djingo. https://www.orange.ro/contact/ Sa ne spui daca s-a rezolvat.

123Ionut
Junior
pe chat nu merge , am sunat la 300 , s a deschis o sesizare , astept ...

RafaHelper
Maestru
@123Ionut nu înțeleg, de ce s-a deschis o sesizare? Nu pot activa serviciul sau ce se întâmpla?

123Ionut
Junior
nu mi au dat nici o explicatie , au spus ca este compatibil cu 5g , dar in urma cu doua saptamani au spus ca nu este , acum astept ... nu stiu ce sa spun , probabil au trimis mai departe catre alti colegi de la alt departament , probabil tehnnic ...

mihai_13
Senior certificat
trebuie sa functioneze pe 5G - acum "mingea" este la portocala - doua chestii mai trebuie sa ti le rezolve - cartela sim sa fie compatibila 5G si setarile de abonament Orange din sistem - daca cele doua chestii sunt corecte ai sa ai 5G - sigur se va rezolva - succes

arsradu
Campion
Pentru orice eventualitate, verifica, te rog, si setarile din telefon. Settings > Cellular > Cellular Data Options > Voice and Data > 5G On/5G Auto. Daca vrei sa incerce sa stea permanent pe 5G, trece-l pe 5G ON, altfel o sa alterneze intre 4G si 5G.

123Ionut
Junior
salut , este 5G on ..

arsradu
Campion
Atunci banuiesc ca problema e pe cont. De ce nu a fost rezolvata in cursul apelului...n-am idee. Poate e mai complicat decat pare. Sau ceva nu a mers in sistem. Se poate si sa fie probleme de acoperire in momentul ala, in zona respectiva. Asta poti testa eventual doar cu un alt telefon/alt abonament, in aceeasi zona. Daca pe celalalt merge, problema e la tine. Daca nu, fie e aceeasi problema si acolo, fie problema e la modul general, si afecteaza ambele telefoane. Oricum, vezi ce zic si cei de la relatii clienti, cand vor reveni cu un raspuns.

123Ionut
Junior
m am portat de la vodafone , la vodafone aveam 5g