16-11-2025 11:08 AM - editat 16-11-2025 11:09 AM
am si eu o problema si anume: nu reusesc sa prind mai mult de 300 mbps pe cablu la acest abonament .pe speedtest.net prind pe cablu 300mbps si pe speedtest.ro 150mbps si nu este problema de la mine am placa de retea de 2500 si cablu cat 8 deci nu este problema de la mine am citit pe forum aici ca ar fi problema de la ei si anume nu este viteza din profilul ont data cum trebuie, asta oare sa fie problema?? poate este cineva oficial pe forum sa verifice daca este adevarat sa nu fie data viteza mare data din profilul ont.si am verificat si in viteza din pagina de admin ont si este 2500 mbps doar ca pe fir nu prind viteza
19-11-2025 07:30 PM - editat 19-11-2025 07:31 PM
ca sa vezi azi dupa ce am dat comanda si de placa de retea pentru pc, ca am vazut eu ca prind viteza la maxim pe pc adica 940mbps donlowad si upload la fel. am zis ia sa incerc si driverul de windows 10 la placa de retea axagon ade -25 rc cu toate ca eu aveam windows 11 si am instalat toate versiunile pentru windows 11 dar surpriza doar driverul de la windows 10 a mers si am prins 2100 wooow si upload 900mbps.asa ceva nu ma asteptam, doar o incercare la nimereala a reusit deci care mai aveti probleme incercati si alte drivere de la alta versiune de windows
19-11-2025 06:33 AM - editat 19-11-2025 06:34 AM
Încă nici o rezolvare la mine am primit un mesaj de la ei că o sesizare sa rezolvat, dar cred că nu este aceea cu viteza că este aceeași viteză mică. și acum încă sper sa se rezolve
la 19-11-2025 06:49 AM
Salut iti înțeleg oarecum frustrarea dar atâta timp cat pe iphone ai viteze peste 1000 mbps problema ta se rezuma la laptop .
la 19-11-2025 06:51 AM
Nu știu dacă este de la laptop din cauză că nu vine nimeni sa verifice viteza sa știu și eu daca la ei merge bine și e problema de la mine
la 19-11-2025 06:54 AM
Nu ai pe nimeni cu un alt laptop sa verifici si partea cu cablul? Cred ca ar fi mult mai usor sa dovedesti ca problema e de la ONT-ul lor. Baftă
la 19-11-2025 07:08 AM
Nu am pe nimeni care să aibă laptop sa ducă viteza asta și aș putea să iau o placa de rețea pentru PC dar nu vreau sa bag iar bani fara să știu de unde este problema.pana la urma daca nu vine nimeni sa testeze asta e singura soluție
19-11-2025 07:30 PM - editat 19-11-2025 07:31 PM
ca sa vezi azi dupa ce am dat comanda si de placa de retea pentru pc, ca am vazut eu ca prind viteza la maxim pe pc adica 940mbps donlowad si upload la fel. am zis ia sa incerc si driverul de windows 10 la placa de retea axagon ade -25 rc cu toate ca eu aveam windows 11 si am instalat toate versiunile pentru windows 11 dar surpriza doar driverul de la windows 10 a mers si am prins 2100 wooow si upload 900mbps.asa ceva nu ma asteptam, doar o incercare la nimereala a reusit deci care mai aveti probleme incercati si alte drivere de la alta versiune de windows
la 19-11-2025 08:40 PM
Salut!
Deci de pe la drivere, cum ți-am scris mai sus, era "buba".
Bine ca ai rezolvat! 👍
la 25-11-2025 05:01 PM
surpriza acuma vin cu alta problema si mai enervanta si anume am activat ip fix si dupa ce a fost activat am facut port forward si surpriza am deconectari din minut in minut nu stiu ce sa ii mai fac ajutor vad ca inca nu am primit de la departamentul tehnic si nu stiu ce sa ii mai fac poate are cineva o solutie
25-11-2025 06:20 PM - editat 25-11-2025 06:22 PM
acum revin cu alta problema si nu stiu daca este de la mine am cerut ip fi ca sa pot sa fac port forward am primit am facut si merge dar problema e alta am deconectari foarte dese adica nu stiu de unde sa fie problema se stinge beculetul de la ont cel de 2,5 ghrz si atunce se deconecteaza si dupa se conecteaza din nou dar foarte des si nu stiu ce sa mai faci am dat un mesaj in chat in my orange dar inca nici un ajutor din partea lor
scuze pentru postarea dubla dar sa deconectat cand am vrut sa postez
la 26-11-2025 07:19 AM
Salut din nou, pare o problema legata de cablul fizic. Verifică din nou acel link si cu alt cablu. De obicei acel licarit intermitent apare cand placa de rețea nu poate negocia viteza maximă.
la 26-11-2025 07:24 AM
Nu cred că este de la cablu pentru că acel bec se stinge de tot cade conexiunea și după aceea se reconecteaza singur. Cablul doar ce l-am cumpărat este cat 8 nu vad ce problema să aibă fix după ce am trecut pe ip fix
la 26-11-2025 07:25 AM
Da asa face acel led cand este o problemă de conexiune fizica (cablu mufe) sau in cel mai rău caz placa de rețea.
la 26-11-2025 07:28 AM
Daca stau și mă gândesc mai bine nu stătea prea bine in portul ei placa de rețea se mișca sa fie oare de acolo dar nu știu de ce a mers bine când a fost fara ip fix și după cum am trecut pe fix face aceste deconectări foarte dese.
la 26-11-2025 11:35 AM
Salut! Problema ta nu vine de la IP-ul fix, ci de la ONT-ul ZTE. Când spui că „se stinge beculețul de 2.4 GHz”, asta înseamnă că modulul Wi-Fi din ONT se resetează singur. Asta duce exact la ce descrii: deconectări dese și reconectări rapide.
Este o problemă foarte cunoscută la ZTE-urile de la Orange, mai ales după ce Orange îți trimite un profil nou pentru IP fix. Nu cred că ai greșit ceva în setări.
Dacă vrei să te lămurești rapid, poți încerca:
Testează pe cablu (LAN).
Dacă pe cablu merge perfect și nu pică deloc, atunci e clar modulul Wi-Fi care se restartează.
Verifică dacă ONT-ul se încălzește.
ZTE F6600 5R se încinge destul de repede, iar când depășește o anumită temperatură, repornește radio-urile. Ridică ONT-ul pe un suport (dacă ai cum) și lasă spațiu de ventilație.
Dezactivează Smart Connect.
Pe ZTE, Smart Connect face deseori reconectări agresive între 2.4 și 5 GHz, ducând la picaje scurte.
Repornește Wi-Fi-ul din meniu (Disable → Enable) fără să restartezi ONT-ul complet.
Dacă tot se întâmplă, cel mai bine e să le ceri direct schimbarea ONT-ului, pentru că unele unități fac asta după activarea IP-ului fix. Orange îl schimbă gratuit, dacă se confirmă deconectările.
26-11-2025 12:11 PM - editat 26-11-2025 12:11 PM
Am citit si eu dar cred ca e vorba de led-ul de la port-ul de 2.5 nu are treaba cu wifi pentru i pica reteaua fixa.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor