la 13-10-2022 04:18 PM - editat ultima oară la 17-10-2022 12:05 PM de DanielaH
De pe data de 7 .09.2022 am făcut un tiket cu faptul că nu am internet și telezviziune, am primit un raspuns că sunt deranjamente pe zona mea și că se lucrează, chipurile până pe 14.09.2022 se remediază, apoi am mai făcut un tiket pe data de 28.09.2022 cu aceeasi problemă și am primit răspuns că până pe 10.10.2022 se remediază. Întrebarea mea este dacă tot nu am avut servicii de mai bine de o lună și nu se lucrează absolut de loc la remedierea acestei probleme , de ce mă facturați ca si cum nu ar fi nici o problemă? Vă rog frumos dacă aveți un număr de telefon funcțional pentru deranjamente poate îmi explică și mie cineva când anume se rezolvă
la 13-10-2022 05:04 PM - editat ultima oară la 17-10-2022 12:05 PM de DanielaH
300 (de pe un numar Orange) 0374300300 de pe orice alt numar.
Si recomand si notificare scrisa (www.orange.ro/contact/) in are se specifica cele doua numere de reclamatii pentru a avea baza de stornare a sumelor facturate.
la 13-10-2022 05:04 PM - editat ultima oară la 17-10-2022 12:05 PM de DanielaH
300 (de pe un numar Orange) 0374300300 de pe orice alt numar.
Si recomand si notificare scrisa (www.orange.ro/contact/) in are se specifica cele doua numere de reclamatii pentru a avea baza de stornare a sumelor facturate.
la 13-10-2022 08:04 PM
Salutare!
Cel mai bine este să depui din formularul de contact, adică de aici:
https://www.orange.ro/contact/
De ce zic așa? Pentru că vei primi în mod automat număr de înregistrare la sesizare, plus că vor răspunde persoane avizate.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor