anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Unde găsesc un număr să depun o reclamație pentru internet și telezviziune

Buiciuc
Începător

De pe data de 7 .09.2022 am făcut un tiket cu faptul că nu am internet și telezviziune, am primit un raspuns că sunt deranjamente pe zona mea și că se lucrează, chipurile până pe 14.09.2022 se remediază, apoi am mai făcut un tiket pe data de 28.09.2022 cu aceeasi problemă și am primit răspuns că până pe 10.10.2022 se remediază. Întrebarea mea este dacă tot nu am avut servicii de mai bine de o lună și nu se lucrează absolut de loc la remedierea acestei probleme , de ce mă facturați ca si cum nu ar fi nici o problemă? Vă rog frumos dacă aveți un număr de telefon funcțional pentru deranjamente poate îmi explică și mie cineva când anume se rezolvă 

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

300 (de pe un numar Orange) 0374300300 de pe orice alt numar.

Si recomand si notificare scrisa (www.orange.ro/contact/) in are se specifica cele doua numere de reclamatii pentru a avea baza de stornare a sumelor facturate.

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Pololică
#StarMember

300 (de pe un numar Orange) 0374300300 de pe orice alt numar.

Si recomand si notificare scrisa (www.orange.ro/contact/) in are se specifica cele doua numere de reclamatii pentru a avea baza de stornare a sumelor facturate.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Cel mai bine este să depui din formularul de contact, adică de aici:

https://www.orange.ro/contact/

De ce zic așa? Pentru că vei primi în mod automat număr de înregistrare la sesizare, plus că vor răspunde persoane avizate.

Baftă!