anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Router WI-FI 6 Mesh ZTE H3601P

Monty77
Începător

Buna,

ma confrunt cu o problema am primit un Mesh ZTE H3601P pe care l-am conectat la cablu deoarece prin WPS nu s-a conectat (am un router ZTEF6605R) imi apare reteaua wireless cateva secunde dupa care dispare.Am incercat cu mai multe restarturi dar la fel face,se poate rezolva cumva sau trebuie sa sun la suportul de la Orange?

2 Răspunsuri 2

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ce pasi ai incercat sa urmezi si a dat cu virgula?

Poate te ajuta manualul produsului.

Anca07
#StarMember

Buna @Monty77

Poti incerca urmatorii pasi:

  • Verifica setarile de securitate wireless: Asigura-te ca routerul principal si dispozitivul Mesh folosesc aceleasi protocoale de securitate (de exemplu, WPA2) si aceeasi parola. Daca exista o neconcordanta, Mesh-ul ar putea intampina dificultati in a mentine conexiunea.
  • Atribuie un canal fix pe router: Daca routerul este setat pe "Auto" pentru canalul wireless, incearca sa ii atribui un canal fix (6 sau 11, de exemplu) pentru a evita interferentele. Dispozitivele Mesh uneori au probleme cand canalul este schimbat dinamic de router.
  • Verifica firmware-ul: Asigura-te ca atat routerul ZTE F6605R, cat si Mesh-ul ZTE H3601P au firmware-ul actualizat la cea mai recenta versiune.
  • Resetare Mesh: Incearca sa faci un factory reset pentru dispozitivul Mesh si configureaza-l din nou. 
  • Conexiune pe cablu: Asigura-te ca dispozitivul Mesh este conectat corect prin cablu la portul corect de pe router. Uneori, conectarea la un port gresit (de exemplu, WAN in loc de LAN) poate provoca probleme de functionare.

Te asteptam in comunitate sa ne spui daca s-a rezolvat problema.

Seara faina!🌙