la 05-01-2024 02:34 PM - editat ultima oară la 08-01-2024 12:50 PM de DanielaH
Imi cade internetul de cel putin 10 ori pe zi , am schimbat routerul , se pare ca e la fel . ca detalii se deconecteaza internetul pt 5 secunde se inchid aproape toate becurile de la router in afara de cel care arata ca aparatul e deschis . Acum eu vreau sa renunt la acest internet pt ca ei tot imi zic ca imi merge . pun acest mesaj aici ca sa ma ajute ca sa reziliez contractul cu voi . Voi merge la protectia consumatorului pt ca eu nu voi plati 50 euro sa reziliez cand voi ma fortati sa plec de la voi pt ca nu vreti sa imi reparati serviciul de internet . multumesc
la 06-01-2024 08:17 PM
rezolvat dupa ce a venit un tehnician si a realizat ca eram prea multi oameni pe o linie . binenteles nu e voeba de fibra optica
la 05-01-2024 02:43 PM
Salutare!
Le-ai făcut sesizare din secțiunea Contact?
https://www.orange.ro/contact/
Dacă nu ai făcut-o , te rog s-o faci, pentru că noi, aici, suntem în mare parte doar simpli clienți, ca și tine.
Baftă!
05-01-2024 03:12 PM - editat 05-01-2024 03:13 PM
Ai schimbat și sursa de alimentare a dispozitivului (încărcător) pot apăra variații de curent care pot reseta dispozitivul.
la 05-01-2024 03:14 PM
baieti am facut tot ce am putut , routerul nu are 10 zile
05-01-2024 03:16 PM - editat 05-01-2024 03:17 PM
Poți încerca încărcătoarele se pot defecta oricând daca funcționează continu.
Poate ai unul compatibil la indemna.
la 05-01-2024 03:18 PM
corect doar ca routerul nu se inchide de tot el doar pierde toate semnalele in afara de ala care arata ca e deschis dispozitivu , iar pc ul meu nu se deconecteaza de la router .
la 05-01-2024 03:16 PM
binenteles am sesizat prin email cu poze cu tot si am fost si la orange shop sa le arat
la 05-01-2024 03:21 PM
Eu îți spun pentru că am avut o problema similara și tehnicieni vroiau sa schimbe și dispozitivul deși acesta nu avea nimic. Le-am explicat și mi-au dat doar încărcătorul.
la 05-01-2024 03:27 PM
ce mai pot sa fac este sa schimb priza 🙂 multumesc frumos pt idei
la 05-01-2024 03:53 PM
Poți să folosești o altă priză și/ sau prelungitor! Poate se schimbă ceva.
la 05-01-2024 04:15 PM
am incercat si asta tot asa ....
la 06-01-2024 08:17 PM
rezolvat dupa ce a venit un tehnician si a realizat ca eram prea multi oameni pe o linie . binenteles nu e voeba de fibra optica
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor