la 28-01-2024 07:42 PM - editat ultima oară la 31-01-2024 09:03 AM de DanielaH
Buna ziua,
Sesizez de ieri o problema la interntul fix in zona Cluj-Napoca -Floresti. Internetul isi pierde masiv din viteza si se opreste pentru perioade indelungate, iar aplicatile sunt greu de utilizat din cauza acestor lipsuri de pachete de internet. Am sunat la operatori si m-au pus sa restartez routerul. Mentionez ca folosesc acelasi router de mai bine de un an si nu am facut nici-o schimbare. Am resetat si routerul, sa nu se zica ca nu am respectat procedura, dar acelasi rezultat. A sesizat cineva de la Orange asta? Se lucreaza la remedierea problemei? Este clar ca e o problema de la furnizor. Va multumesc.
28-01-2024 08:41 PM - editat 28-01-2024 08:45 PM
Deobicei cand se intampla asta e din cauza - la fel cu digi cum am patit de a trebuit sa ma mut la orange ca nu rezolvase problema niciodata decat interminent, e atunci cand un olt are prea multi clienti si nu exista banda pentru tot nodul optic .
Am atasat si o poza sa sti ce este un olt
Poti posta niste traceroutes cu ping statistics si packet losses?
la 28-01-2024 09:01 PM
Oare de unde as putea gasi acestea (routes cu pings si packet losses)? Nu as crede ca ar fi asta, pentru ca aceasta problema ori nu exista, ori apare si nu functioneaza internetul vreo 20 min. Exact cand sunt probleme, apar si raportarile pe Downdetector. Este clar ca e ceva de la ei. Nu am mai intampinat problema asta niciodata in aceasta locatie si un flux mare de oameni nu au venit in aceasta zona, ca nu ar avea unde.
28-01-2024 09:08 PM - editat 28-01-2024 09:12 PM
Nu ai de unde sa sti cati clienti au pe OLT la tine in zona , problema apare atunci cand oltul este suprasolicitat de trafic avand o limita hardware de routing chiar daca se pot face multi split prin lan rack connections ca solutie ieftina pentru mai multi clienti.
Te rog sa folosesti tools pecum Graphical Network Monitoring and Troubleshooting | PingPlotter pentru a masura timpul de raspuns si packetloss si routele cu problema pentru a vedea daca problema se afla 100 procent la olt sau o problema de capacitate de retea externa internationala factori care nu tin de orange romania in mod direct sau de propria lor retea tier1 din franta pe unde se externalizeaza mare parte din trafic AS8953 Orange Romania S.A. - bgp.he.net AS5511 Orange S.A. - bgp.he.net.
la 29-01-2024 06:26 AM
Salutare!
Sună după ora 8.00 la asistență, adică la 300 sau 0374300300 și apoi 1-2-2 sau orice combinație care îți apare în meniul telefonului pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP. Acolo expui problema și sper să primești ajutor.
Dacă nu te descurci, depui sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Sper să reușești !
Baftă!
la 29-01-2024 12:14 PM
Marius, s-a rezolvat situația?
la 29-01-2024 12:31 PM
Am sa revin cu raspuns cat de repede sesizez din nou probleme. Multumesc mult! 🙂
la 30-01-2024 06:55 PM
la 31-01-2024 09:03 AM
Mă bucur că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor