anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme internet fix in Iași

RoxanaR9
Începător

Bună, mai are cineva probleme cu internetul fix in Iași? Am primit un mesaj dimineață cum că serviciile fixe sunt afectate de avarii tehnice în zona mea și ca termenul estimativ de rezolvare e azi 21 august, 06:44. E după-amiază totuși.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. 

@RoxanaR9@doruT98, @Crisstine12, este în regulă și la voi?

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

DanielaH
Moderator

Salut, Roxana! Bun venit în Comunitate!

Există, într-adevăr, în acest moment un incident care afectează serviciile fixe pentru utilizatorii din Iași. Colegii noștri lucrează la remedierea situației. Speram să se rezolve cât mai repede.

Mulțumim pentru înțelegere.

RoxanaR9
Începător

Merci și eu pt update.

doruT98
Junior

Aceeași situație în continuare, 32h și încă nu merge internetul. Avem ceva vești? Știți unde este problema? Aveți vreo estimare actualizata pentru când se va rezolva? 

DanielaH
Moderator

Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. 

@RoxanaR9@doruT98, @Crisstine12, este în regulă și la voi?

Crisstine12
Începător

Bună dimineața!

De ieri pra 15 nu mai am internet acasa. Becul LOS de la routerul orange e rosu si se aprinde intermitent. Am pus o sesizare in MyOrange si mi-au răspuns ca ar fi o problema la infrastructura cunoscuta.

Mai este cineva care experimentează probleme? Știm cind se vor rezolva?

Multumesc!

Aceeași situație și la mine, led LOS roșu în continuare

Poți încerca un restart la echipamente?

Bună dimineața!

Am încercat restart la echipament. 

Problema inca se menține.

Am incercat de mai multe ori , problema persistă 

DanielaH
Moderator

Îmi pare rău :((

Mulțumim mult pentru feedback. Vom verifica din nou cu colegii.

Buna ziua, nici mie nu imi merge internetul sau TV-ul. Apare LOS de miercuri noapte pana astazi. Sper sa rezolvati🙏🙏

DanielaH
Moderator

Dacă situația persistă, puteți verifica statusul sau puteți face o sesizare prin My Orange, secțiunea de diagnooză "Semnalează o problemă tehnică" - aici toate detaliile

doruT98
Junior

Am avut și eu probleme de miercuri noapte, acum se pare că s-a rezolvat

Mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat și te mai așteptăm în Comunitate.