anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] problema digi online după upgrade la fibră Orange

iepuzaur
Junior

Orange a făcut într-un final upgrade de la vechiul 100M telekom la fibră (cu router ZTE F6600R).
După upgrade, nu se mai poate accesa Digionline din locație (nu poate fi accesat prin VPN/proxy).

Cei de la Digi zic că IP-ul se vede cumva ca VPN (Verificat, si cel putin pe ip2proxy.com cu care cred că verifică și ei, așa apare) si că problema e de la Orange. 

Idei de rezolvare?

 

 

1 Soluţie acceptată‚

iepuzaur
Junior

am rezolvat la suport tehnic, modemul zte vine doar cu ipv6, după resetare si activare ipv4 nu mai e nicio problema de detectie vpn.

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Nici eu nu pot vedea pe televizor, din aplicație de pe Smart tv, dar pot face cast din telefon.

Din păcate, cred că este o restrictie sau ceva de genul.

Dar poți accesa Orange TV go!

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Încearcă să te loghezi din browser și vezi daca întâmpini aceeași problema.

Din aplicația Digi Online întâmpini aceeași probleme?

 

Nu e o problema de device la mine, din browser încerc. 

E o problema de IP Orange, din ce văd în router e activat doar ipv6, bănuiesc că se face o translație în ipv4 care probabil cauzează problema.

Anonim
Neaplicabil

Din păcate am serviciile fixe la Digi și nu am întâlnit problema.

Nu am posibilitatea de a testa in aceleași condiții ca și tine.

Ai putea folosi Orange TV Go, este un serviciu la fel de bun ca Digi.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Eu știu că este problema de la Digi, care nu permite să ai acces la aplicația lor pe Smart tv, de pe un alt fel de net fix. Eu am ipv4!

Multumesc de răspuns, dar nu are nicio legătură.
Aici e vorba despre IP-ul de ieșire Orange, care apare (eronat sau nu) ca fiind VPN.
Accesul la DigiOnline a fost fără nicio problemă pe conexiunea anterioară Orange Telekom, deci nu e de la Digi...

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Nici eu nu am putut, ți-am spus!

Sigur, asta am dedus și din discuțiile cu alți utilizatori! Poate mă înșel și atunci îmi cer scuze!

iepuzaur
Junior

am rezolvat la suport tehnic, modemul zte vine doar cu ipv6, după resetare si activare ipv4 nu mai e nicio problema de detectie vpn.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Atunci este clar! 

Este bine că s-a lămurit treaba.

pentru activarea IPv4 ti-a cerut cumva activarea IPului static? Daca da, ala costa 2euro/luna.
Eu nu am putut avea IPv4 pe router decat cu activarea IPului static... nu imi place solutia, dar nu am de ales. Nu imi trebuie IP static (ma descurc foarte bine cu DDNS), dar imi trebuie adresa IPv4.

În mod normal, IP static este într-adevăr un serviciu suplimentar.
Dar pe ZTE este normal să ceri și activarea ipv4, care e tot IP dinamic, dar nu e ca cel translatat din ipv6. Ideea e ca inclusov locatia era aiurea, cu ip-ul din ipv6 mă vedea prin Pitesti, in loc de Bucuresti. Acum e ok. 

Ok, multumesc. Tot ZTE am si eu, dar sunt pe infrastructura noua/proprie Orange, nu preluat de la fostul Telekom. La mine nu s-a putut decat cu IP static. 😞
Si da, aveam un thread intreg pe tema asta, ca este un Dual-Stack Lite cu IPv6 nativ si incapsulare+tunneling de IPv4 pana la NAT-aggregator-ul Orange pe unde te routeaza la momentul respectiv. Am "trecut" prin Cluj, Constanta si Bucuresti, daca tin bine minte. 😅

FLo1
#StarMember

Orice echipament, înainte de utilizare, are nevoie de o resetare: atât fizic, din echipament, cât și din server (unde este "văzut" de operator). Altfel orice referință nu are la bază o situație corectă în teren și se raportează la o situație diferită de cea reală. E bine că s-a remediat în timp util.

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Accesează https://ip.teoh.io/vpn-detection   și vezi dacă, într-adevăr, apare vpn sau nu.

Mai jos îți vei da seama dacă ai sau nu vpn. 

Screenshot_20240813_201725.jpg

Screenshot_20240813_201749_com.huawei.browser.jpg