la 15-07-2023 11:08 PM - editat ultima oară la 18-07-2023 09:35 AM de DanielaH
De vreo câteva zile la ora fixa 22:30 mi se oprește internetul și trebuie sa dau resetare la router,plus ca îmi vine și mesaj detect UDP port scan from ip.(..)
Bă sa fiu eu dacă am avut vreodată asa ceva,ce poate fi ? Ca ma dispera chestia asta,trebuie sa resetez routerul de 100 de ori într-o săptămână!!
la 18-07-2023 09:13 AM
Am deschis ticket din aplicatie si am fost sunat in aproximativ 2 ore pentru mai multe detalii ( de apreciat avand in vedere ca era sambata ) - conexiunea a revenit la parametri normali in jurul orelor 00 ( aproximativ in 14 ore de la sesizare ) - banuiesc ca a fost ceva pe infrastructura si nu echipamentul sagecom.
la 16-07-2023 09:48 PM
O fi picat vreun echipament pe traseul Orange, ai sunat la 300?
la 18-07-2023 09:13 AM
Am deschis ticket din aplicatie si am fost sunat in aproximativ 2 ore pentru mai multe detalii ( de apreciat avand in vedere ca era sambata ) - conexiunea a revenit la parametri normali in jurul orelor 00 ( aproximativ in 14 ore de la sesizare ) - banuiesc ca a fost ceva pe infrastructura si nu echipamentul sagecom.
la 18-07-2023 09:20 AM
@WhiteDAO: E bine că s-a rezolvat. Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții / soluții. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor