anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] La ora fixa 22:30 mi se oprește internetul

Cosmin10
Junior

De vreo câteva zile la ora fixa 22:30 mi se oprește internetul și trebuie sa dau resetare la router,plus ca îmi vine și mesaj detect UDP port scan from ip.(..)  

Bă sa fiu eu dacă am avut vreodată asa ceva,ce poate fi ? Ca ma dispera chestia asta,trebuie sa resetez routerul de 100 de ori într-o săptămână!! 

 

1 Soluţie acceptată‚

WhiteDAO
Începător

Am deschis ticket din aplicatie si am fost sunat in aproximativ 2 ore pentru mai multe detalii ( de apreciat avand in vedere ca era sambata ) - conexiunea a revenit la parametri normali in jurul orelor 00 ( aproximativ in 14 ore de la sesizare ) - banuiesc ca a fost ceva pe infrastructura si nu echipamentul sagecom.

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

Razvan
#StarMember

O fi picat vreun echipament pe traseul Orange, ai sunat la 300?

WhiteDAO
Începător

Am deschis ticket din aplicatie si am fost sunat in aproximativ 2 ore pentru mai multe detalii ( de apreciat avand in vedere ca era sambata ) - conexiunea a revenit la parametri normali in jurul orelor 00 ( aproximativ in 14 ore de la sesizare ) - banuiesc ca a fost ceva pe infrastructura si nu echipamentul sagecom.

@WhiteDAO: E bine că s-a rezolvat. Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții / soluții. Numai bine.