anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Departament Tehnic Orange doar cu numele

th3viper
Junior entuziast

Buna ziua,

Imi pun si eu problema aici, poate poate ajunge la ochii cuiva care are minumul de cunostiinte tehnice, nu citreste dupa un script si poate verifica ceva log-uri sau setari

Problema este simpla, pe un abonament Home Net 4G care a mers mai bine de 2 ani fara probleme, de câteva săptămâni când încerc sa accesez orice pagina web prin el sunt redirecționat automat către http://notify.orange.ro/netfixerror . Pagina ținută pe serverele Orange (nu de mine, nu de modemul primit, nu de celula GSM, nu de norii de pe cer) unde ma pune sa sun la serviciul clienti la numarul 411 si 0744 411 411 .

Dau restant la modem, se face refresh la DNS, problema dispare.

th3viper_0-1702907736381.png

Ce mi se intampla se numeste: DNS hijacking - Wikipedia

Daca discut cu o persoana tehnica, ii detaliez, dau pana si un timp exact cu data si ora cand apare sau si cand explic cum functioneaza in mare o interogare web, am (sau mai bine spus aveam) speranta aiba o minima logica de intelegere.

Eh uite ca nu, in shimb am primit:

  • schimbați canalul wifi (informatia ca wifi este oprit nu a ajutat pentru ca "internetul vine pe wifi, nu pe cablu" sau "solutia asta o oferim la clienti si merge")
  • refaceți apn,
  • restart la serviciile de internet,
  • restart la zona,
  • schimbat sim
  • schimbat echipament.

Acum ca toate punctele din script au fost bifate s-a lasat liniste. Nimeni nu mai raspunde sau zice nimic. Daca reusesc sa vorbesc cu cineva care vorbeste la dep. tehnic imi spune ca o sa ma sune in cateva minute cineva de la tehnic, insa surpriza nimeni nu revine.

Cand mai intreb eu care e statusul mai aflu ca sesizarea initala a fost inchisa (nu se da motivul), ca am altele ca sa se rezolve mai repede, ca termenul de solutionare este de 2h, 24h, 3 zile sau 30 de zile  (depinde care raspunde) si ca termenul se scurge de la ultima sesizare (aia care ma ajuta sa se remedieze mai repede, nu de la prima).

Mi se spune ca se trimit urgentari catre departamenul  abilitat sau mi se scoate in evidenta ca deja am primit o reducere pe factura urmatoare.

So...anyoane?

 

 

30 Răspunsuri 30

Doar un mic comment la ultimul takeaway din lista. Problema e ca cei de pe chat nu sunt atat de tehnici cum ai avea nevoie cateodata. Bine, de multe ori, nici chestiile non-tehnice nu sunt foarte bine explicate catre client, sau se practica aceeasi strategie de “aburire”, poate renunta la idee, si pleaca la fel de nedumerit, sau poate mai nedumerit decat inainte. :)) Problema mai mare aici este ca nici nu-ti fac legatura la cineva mai tehnic. Pe principiul: nu, vreau sa te ajut eu. Dar nu poti! De ce tot insisti? Nu e nicio suparare ca nu stii! E normal. Nu asta e job-ul tau! Dar da-mi macar posibilitatea sa iau legatura cu cineva care stie si ma poate ajuta! Ei bine, nu. Nu se poate. Asta mi se pare problema mai mare si mai suparatoare.

In rest, nu pot decat sa ma bucur ca s-a rezolvat. Chiar incepusem sa cred ca o sa ramai cu problema in pom. Ma bucur ca n-a fost asa si ca s-a rezolvat. 🙂

Client Orange