la 18-12-2023 04:07 PM - editat ultima oară la 19-01-2024 09:46 AM de DanielaH
Buna ziua,
Imi pun si eu problema aici, poate poate ajunge la ochii cuiva care are minumul de cunostiinte tehnice, nu citreste dupa un script si poate verifica ceva log-uri sau setari
Problema este simpla, pe un abonament Home Net 4G care a mers mai bine de 2 ani fara probleme, de câteva săptămâni când încerc sa accesez orice pagina web prin el sunt redirecționat automat către http://notify.orange.ro/netfixerror . Pagina ținută pe serverele Orange (nu de mine, nu de modemul primit, nu de celula GSM, nu de norii de pe cer) unde ma pune sa sun la serviciul clienti la numarul 411 si 0744 411 411 .
Dau restant la modem, se face refresh la DNS, problema dispare.
Ce mi se intampla se numeste: DNS hijacking - Wikipedia
Daca discut cu o persoana tehnica, ii detaliez, dau pana si un timp exact cu data si ora cand apare sau si cand explic cum functioneaza in mare o interogare web, am (sau mai bine spus aveam) speranta aiba o minima logica de intelegere.
Eh uite ca nu, in shimb am primit:
Acum ca toate punctele din script au fost bifate s-a lasat liniste. Nimeni nu mai raspunde sau zice nimic. Daca reusesc sa vorbesc cu cineva care vorbeste la dep. tehnic imi spune ca o sa ma sune in cateva minute cineva de la tehnic, insa surpriza nimeni nu revine.
Cand mai intreb eu care e statusul mai aflu ca sesizarea initala a fost inchisa (nu se da motivul), ca am altele ca sa se rezolve mai repede, ca termenul de solutionare este de 2h, 24h, 3 zile sau 30 de zile (depinde care raspunde) si ca termenul se scurge de la ultima sesizare (aia care ma ajuta sa se remedieze mai repede, nu de la prima).
Mi se spune ca se trimit urgentari catre departamenul abilitat sau mi se scoate in evidenta ca deja am primit o reducere pe factura urmatoare.
So...anyoane?
la 18-12-2023 04:18 PM
Salutare!
Probabil că trebuie să se dea și o resetare de servicii și de la ei. Am pățit și eu în trecut, dar după ce făceau o reinițializare de la ei, își revenea.E clar că e vreo problemă din calculatoarele lor. Ai verificat semnalul în zona ta pe și alt dispozitiv ? Sim-ul e in regulă?
18-12-2023 04:27 PM - editat 18-12-2023 04:35 PM
Salut.
Totul e ok la mine.
M-am plimbat si ca prostu cu tot cu modem pana intr-un shop (ca asa mi-a spus la telefon) unde mi-a schimbat sim-ul (ca asa a trecut in sesizare).
Semnaul e ok la mine, ca tot ei mi-au pus un amplificator cu atena externa, si pe telefoane nu am probleme.
Am pus si noul sim intr`un TP-Link Archer MR200 (din ofeta lor mai veche) si problema revine.
Restart au facut si ei.
Tot ce trebuie e ca cineva de la ei sa inteleaga care e problema si sa se uite.
Ce stiu e ca la serviciile fixe 4g le fixeaza pe o celula, daca pleci cu echipamentul in alta parte nu ii mai merge.
De curand a mai aparut o celula noua in site-ul de unde ma conectez, posibil sa fie de la asta.
Eu am spus si asta, dar nu e nimeni sa inteleaga.
18-12-2023 04:52 PM - editat 18-12-2023 04:57 PM
Da, e sigur aia. Trebuie să ți se facă o reconfigurare.
Fă o sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Dacă e net fix și ai plecat cu el sau a apărut o nouă antenă în zonă, sigur e de la ce zici. Eu am avut vreo 13 ani așa ceva, deci știu ce zic. Poți suna din nou la 300, apoi formezi 1-2-2 ( asistență )și spune-le că e net fix și trebuie să dea o resetare , pentru a se face conectarea din nou pe antenă de la domiciliu.
Dacă nu reușești, le depui sesizare apoi din secțiunea Contact, cum spusesem inițial.
Mai ai aici un topic asemănător:
https://comunitate.orange.ro/t5/internet-fix/rezolvat-nu-merge-internetul-fix-4g-eroare-netfixerror/...
Deci aia este buba, setarea din nou a routerului pe antenă! E evident!
Baftă!
la 18-12-2023 04:56 PM
Am deja 3 sesizari la ei ca vorbesc de aproape 2 saptamani (2 le-au inchis de la ei putere)
Mi-au facut reset la zona, problema revine. Modemul nu se misca.
la 18-12-2023 04:59 PM
Probabil că baleiază între 2 celule. Încearcă să-l muți un pic din locul în care îl ai pus și poate se stabilizează. Pot câțiva centimetri să schimbe problema!
la 18-12-2023 05:42 PM
Probabil, insa din pacate nu ajuta sa mut modemul.
Pentru a avea semnal in casa mi-au pus un amplificator si o atena externa prin 2021.
In cazul asta solutia ar fi ori sa imi faca whitelist pe celulele intre care sare ori sa vina sa regleze antena.
Cum din partea mea nu s-a modificat nimic nu stiu ce pot face.
Lucru care ajunge (din pacate pentru mine) la ... .cineva de la tehnic care are in atentie solicitarea (dupa cum zic cei de pe chat) sa verifice problema.
la 18-12-2023 05:57 PM
Fă sesizare din secțiunea Contact, cum ți-am spus ( mai jos scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
De regulă, sesizările ajung să fie analizate mai cu atenție.
la 19-12-2023 08:40 AM
@th3viper, ne poți da numărul de sesizare? Putem ruga și noi colegii de la departamentul tehnic să verifice statusul. Mulțumim.
la 19-12-2023 09:31 AM
Buna @DanielaH
la 19-12-2023 12:06 PM
Mulțumesc pentru detalii. O să fii apelat de către colegii noștri în cursul zilei de astăzi.
Te așteptăm să revii cu vești bine să ne spui cum s-a rezolvat.
la 19-12-2023 03:28 PM
Solutia ar fi să-ți dea acces la net pe ambele celule, in acest fel, nu o să mai astfel de probleme.
la 19-12-2023 03:41 PM
la 20-12-2023 08:38 AM
Astetpt cu nerabdare revenirea cu un telefon plin de entuziasm cu gandu ca s-a facut ce scrie la procedura si problema e remediata, iar eu sa fiu ala rau care ineaca corabiile.
Zero verificare in istoricul sesizari, zero investigare problema, zero interes pentru remediere.
Restrictia e facuta atat de bine ca nici daca pun manual alte DNS-uri (local sau modem) nu scap.
la 20-12-2023 06:58 PM
@DanielaH, tot ai dormit să revin.
Nu pot spune decât că sunt fascinat de lipsa de comunicare din interior și pasarea responsabilității din stânga în dreapta. Până acum cred ca am minim 5 colegi de la tehnic cu care am vorbit. Unu nu a înțeles situația.
Pe când 3 persoane (non angajate Orange) au putut.
2 telefoane am primit azi
Nu s-a mai revenit.
Apelurile sunt înregistrate, se poate verifica ca nu bat câmpii.
Ce pot spune... Mirobolant
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor