la 14-09-2023 09:52 PM - editat ultima oară la 16-09-2023 08:44 AM de DanielaH
Sunt mai bine de 60 de ore de cand nu mai functioneaza serviciile de tv si internet in Cernica. Robotul anunta o estimare de remediere in aproximativ 12 ore, care estimare a fost re, re, re estimata de 5 ori. Nimeni din call center nu ofera o informatie concreta si pertinenta. Servicii impecabile, ce pot spune! Nu imi fac griji prea mari, suntem la jumatatea lui Septembrie, sigur se remediaza la timp ca sa nu pierd Concertul de anul nou de la TV. Vecinii cu care am vorbit sunt la fel de optimisti.
la 15-09-2023 07:04 PM
La ora verficarii voastre, in sfarsit s-a remediat dupa 72 de ore. Ciudat ca aceasta verificare s-a facut doar dupa remediere, nu? Cand eu si sute de alti abonati aflati in situatia mea, inroseam telefoanele sunand in call center, nu era totul ok, dar nimeni nu oferea informatii pertinente, doar balbaieli
la 15-09-2023 02:35 PM
@Dominic16, bun venit în Comunitate!
Am verificat cu clegii de la departamentul tehnic și în acest moment nu există niciun incident în zona semnalată de tine.
Dacă situația mai este de actualitate, te rugă să ne în mesaj privat trimiți codul de abonat și un număr de telefon la care să poți fi contactat. Mulțumim.
la 15-09-2023 07:04 PM
La ora verficarii voastre, in sfarsit s-a remediat dupa 72 de ore. Ciudat ca aceasta verificare s-a facut doar dupa remediere, nu? Cand eu si sute de alti abonati aflati in situatia mea, inroseam telefoanele sunand in call center, nu era totul ok, dar nimeni nu oferea informatii pertinente, doar balbaieli
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor