anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] 2 luni de cand sunt client, 1 luna fara servicii fixe

aMurea
Junior entuziast
Salutare!
Scriu si aici in speranta ca poate vede cineva mai bine pus.
Sunt client Orange de cand ma stiu. Primul meu telefon a fost in Dialog si acum Orange.
Intotdeauna am aparat Orange in fata prietenilor dar acum cand am avut mai mare nevoie de ei s-au p***t pe mine cu bolta.
Mai exact...
Am schimbat domiciliul, aveam nevoie de un ISP.
Am cautat initial la cei care fac asta de mult timp, Digi, UPC... toti ofereau viteza mica.
Am fost la Orange si ei mi-au zis ca imi pot oferi fibra optica in locatia mea. Vorbim de Piata Operei, centrul Timisorii!
Zis si facut... pe loc mi-au facut abonament cu activare doar daca se poate instala reteaua.
A doua zi au venit 2 baieti (third party, nu erau angajati Orange). Primul a inceput sa rada, a zis ca nu se poate pune fibra in locatia mea. Dar al doilea a fost mai istet si mai cu tupeu, m-a conectat fara sa intrebe pe nimeni in cutia deja prezenta a Telekom.
Nu m-a interesat pe mine, nu e treaba mea.
La nici o luna de abonament ma trezesc cu conexiunea picata.
Sun... imi zica ca primarul a taiat firele pentru ca nu au fost bagate sub pamant si sa astept o saptamana pentru rezolvare.
Am zis ca nu e asa de grav. Trece saptamana, nu ma suna nimeni, internet ioc.
Intre timp apare Coronavirus al pacii...obligat sa lucrez de acasa. 2 IT-sti locuim aici.
A mai trecut o saptamana, din 5 cu care vorbeam la telefon sa aflu ce se intampla doar 1 imi deschidea sesizare.
Internet tot ciuciu...
"Se va rezolva in data de xxx". De mai bine de 3 saptamani o duc asa cu ei.
Am rupt bateriile la telefoane cu hotspot-ul. Sa nu mai vorbesc de nervii facuti cand imi pica VPN-ul si tot ce implica asta.
La un moment dat am cedat si i-am rugat sa ma ajute sa trecem impreuna peste situatia asta, sa facem un compromis si as accepta sa imi ofere un c***t de modem cu cartela SIM in el sa imi fac si eu treaba pana cand isi rezolva ei c*****l.
Ghici ce? 10 euro credit pe cartela prepay e tot ce pot primi compensare pentru toata treaba asta.
Astia realizeaza ca nici hartie igienica nu pot cumpara azi cu ei?
Apoi am zis ca tot raul spre bine, macar am hotspot-ul de pe telefon, imi pastrez locul de munca.
Dar de cateva zile toate testele 4G, in centrul Timisorii se termina cu 0.2 MB/sec.
Am schimbat cartela cu prietena, aceeasi locatie, aceeasi celula, a ei merge bine in orice telefon, a mea nu.
Sun iar la ei, mi-au resetat setarile din telefon si mi-au dat un nou termen de rezolvare peste o saptamana pentru conexiunea fixa. Cine ii mai crede?

Am zis Ok... nu mai pot continua asa, imi pun job-ul in pericol intr-o perioada mult prea sensibila.
Incheiem contractul si aia e, ma descurc eu. Ghici ce? Trebuie sa platesc toata durata restanta de 23 de luni!!!!
Nu imi vine sa cred pe cine aparam eu in tot timpul asta.
Deci internet fix mumu, internet mobil mumu, si daca vreau sa ma duc in alta parte trebuie sa platesc toata valoarea de 2 ani de contract.
Chiar trebuie sa ma iau de gat cu ei prin tribunale, ANPC si toate alea?!?!
P.S Scuzati limbajul, tocmai am inchis apelul cu ei.
43 Răspunsuri 43

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Ai încercat cu mod avion și restart la telefon?

FLo1
#StarMember
Cand problema e una "locala" poti sa tot restartezi si sa treci in moduri de "elicopter" ca tot degeaba. Telefonul e ok. Deci stand by si mai verifica statusul retelei: daca s-a remediat sau ba.

dnz
Explorator entuziast
Da. Am incercat toate variantele posibile. Fara nici un rezultat.

aMurea
Junior entuziast
Nu este de la noi. Problemele sunt de la Orange iar eu chiar as baga mana in foc ca nu este nici macar problema hardware la ei. Pentru ca daca te joci cu setarile telefonului poti sari peste limitare pentru o perioada de timp. Deci suna a bug software mai mult dar cand ii suni iti inchid gura ca pana in 0.5MB/sec ei considera ca fiind in parametri si nici macar nu dau mai departe cred. Orange se cam comporta ca si cum se pregateste sa isi faca bagajele si ii doare in cot de noi.

aMurea
Junior entuziast
E vineri. Luni este noul termen in care ar trebui sa imi fie rezolvata situatia. Nu am nici o indoiala ca nu se va rezolva. Marti dimineata sun la ANPC ca prim pas.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Ați depus și sesizări scrise la serviciul.clienti@orange.ro?

aMurea
Junior entuziast
@Vio, da, i-am notificat pe absolut toate caile posibile. Nimic. Dar am vesti in legatura cu limitarea din reteaua mobila. Mi-am primit confirmarea ca este impusa de ei. Am fost astazi intr-un varf de munte efectiv. Intr-o zona complet izolata, o comuna cu vreo 6000 de locuitori, vai si amar de ei dar au 4G. M-am dus langa ele, langa antene, 200 de metri sa fi fost distanta si am facut test de viteza. Semnal maxim, ping 27ms, viteza 1.55Mbps/sec. MBPS nu MB! Deci aburelile ca este reteaua overloaded, ca se fac lucrari si ce ne mai indruga ei sunt praf in ochi sa ne inchida gura. Acolo nu are cine sa o incarce. O dau de gard urat de tot si nu vor nici macar sa recunoasca. Astept cu nerabdare ziua de luni, al 4-lea termen primit de rezolvare. Sunt sigur ca nu se va rezolva nimic. ANPC, presa, peste tot voi povesti despre tratamentul primit. Daca ma lasau sa inchid frumos contractul poate nu ma legam la cap, dar sa ma fortezi sa platesc intreaga durata a contractului din moment ce tu nu imi furnizezi nici un serviciu nu pot accepta iar felul cum ne inchid gura de fiecare data cu best effortul pacii de 0.5mb/sec in 4G este bataie de joc efectiv.

dnz
Explorator entuziast
Și în Timișoara este acesta limitare. Eu am reușit să vb cu ei. Mi-au recomandat sa folosesc rețeaua 3G+. Nu mi se pare normal eu sa plătesc pentru viteze de 4G+ și să nu primesc asta... Dezamajitor Orange...

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
În 3g merge mai bine? Părerea mea este că ar trebui să suplimenteze foarte mult capacitățile, în schimbul limitării de viteze. Oricum trebuie s-o facă, dacă rețeaua nu duce atâta trafic!

aMurea
Junior entuziast
@Vio, In ultima mea postare asta am vrut sa demonstrez, ca nu are nici o treaba cu capacitatea decat daca este o problema nationala. Nu este o problema izolata. Nu este o problema in anumite zone. Aceeasi limitare o am fie ca sunt in Timisoara fie ca sunt intr-un varf de munte si imi cade antena in cap. Limitarea este impusa software de ei. On topic: Astazi a venit si noul termen de rezolvare a conexiunii fixe. Evident ca nu sa rezolvat nimic. Astept raspunsul oficial de la ei. Rezumat: Conexiunea fixa nu merge, 4G nu merge, o solutie de mijloc nu este acceptata si daca vreau sa inchid contractul sa imi vad de viata mea vor sa ma nenoroceasca de tot si sa ma faca sa platesc undeva la 2300 de euro pentru intreaga durata a contractului. Iar eu tot ce vreau este sa isi rezolve propriile probleme sau sa ne vedem fiecare de treaba lui :) Par a fi condusi de PSD...

aMurea
Junior entuziast
Nu imi raspunde nimeni. Am luat iar legatura cu ei prin Djingo. Dupa toata povestea asta raspunsul primit a fost: "Se va remedia in cel mai scurt timp posibil." Nici macar nu mai au curajul sa imi dea o data anume. Am cerut incetare de contract. A fost trimisa sesizare catre departamentul de reziliere de contracte. Timp de rezolvare: 8 zile!!! 0! Efectiv 0 incercare de a ma consola cu ceva, de a incerca sa imi inchida gura macar. Astept sa imi dea si in scris ca trebuie sa platesc valoarea de contract restanta sa o adaug la dosarul ANPC. Probabil vom ajunge si in instanta. Atentie mare cu ei! Sunt complet ignoranti la nevoile clientilor! Eu voi muta absolut orice serviciu de la compania asta.

aMurea
Junior entuziast
Intr-un final, dupa toate insistentele astea, au ajuns plangerile mele si la cine trebuia. Cam tarziu, as fi preferat sa nu trebuiasca sa trecem prin toate astea, dar intr-un final au reusit sa imi gaseasca o solutie temporara asa cum am cerut-o si mi-au explicat de ce am ramas fara conexiunea fixa. Asa ca deocamdata daca vreau sa fie cu adevarat doar temporara situatia, ma aliez cu ei si imi voi indrepta tot hate-ul catre primarul din Timisoara pentru ca de acolo a pornit totul. Ma duc sa il iau la intrebari pe el acum. Va mai scriu. P.S. Am schimbat si sim-ul intr-un Orange Shop. Erau cam socati cand le-am aratat speed test-ul. Deocamdata nu mai am acea limitare de 0.2MB. Sper sa ramana asa.

DanielaH
Moderator
@aMurea, ne bucurăm că situația s-a rezolvat, cel puțin pentru moment. Mulțumim pentru detalii și te așteptăm cu feedback când se va soluționa complet. Toate cele bune!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Mă bucur că s-a rezolvat cât de cât situația!