la 18-02-2023 11:06 AM - editat ultima oară la 20-02-2023 09:36 AM de DanielaH
Inafara faptului ca abia dupa un an jumatate, mi ati rezolvat problema cu canalele HD, v am sunat de atatea ori sa mi rezolvati problema cu WiFi si voi ma puneti de fiecare data sa fac acelasi test **beep** de speed si gata s a rezolvat. Se rezolva pe moment cateva ore si dupa o ia de la capat
la 18-02-2023 11:26 AM
Salut @Măli,
Despre ce problema e vorba, ne poti da mai multe detalii?
la 18-02-2023 11:26 AM
@Măli: Bun venit în Comunitate. Poți să ne oferi câteva detalii despre echipamentul utilizat și localitatea unde îl folosești? Ai cumva un abonament 4G sau unul pe fibră? Ești client Orange România sau Orange România Communications (fost Telekom)? Dacă ai un abonament 4G și semnalul este deficitar în zona de domiciliu, atunci se explică de ce viteza la internet nu este permanent constantă. Te așteptăm să revii cu detalii. O zi bună!
la 18-02-2023 11:30 AM
Echipament pe fibra
Sunt client Orange Romania
Si am wifi si 2G si 5G, amandoua de tot rasul
la 18-02-2023 11:37 AM
@Măli: Să nu încurcăm noțiunile. Ce legătură are ”2G și 5G de tot râsul” cu ”echipament pe fibră”? Dacă ai abonament pe fibră optică atunci problema este fie legată de fibră (vezi să nu fie îndoită pentru că vei pierde conexiunea), fie de echipamentul utilizat. Semnalul WiFi acoperă o suprafață de 70-80m2, chiar și betonată. Altfel la o casă/etaje diferite necesită un repeater (router suplimentar).
Cât privește semnalul pe mobil.... este altă problemă și depinde de locația unde ești și infrastructura Orange din acea locație.
18-02-2023 11:59 AM - editat 18-02-2023 12:03 PM
Salut Mali,
O singura mentiune am de facut, doar ca sa clarificam partea asta din start: noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Nu angajati Orange. Deci, cu toate ca iti inteleg nemultumirea, nu avem niciun fel de istoric al interactiunilor tale cu Orange, la fel cum nu putem opera niciun fel de modificari pe cont.
De asemenea, pe langa viteza ta de internet (pe care o poti testa folosind un speedtest.net sau fast.com sau alte site-uri/aplicatii similare), depinzi si de viteza cu care raspund site-urile sau aplicatiile pe care le folosesti. Fara a intra prea mult in detalii tehnice, poti sa ai net cu viteza de 10 Gigabiti pe secunda, si abia sa ti se deschida Facebook-ul, sau sa nu se deschida deloc. Si o sa crezi ca problema e la operator, cand de fapt problema e la Facebook, sau la echipamentul pe care il folosesti (telefon/PC/tableta etc).
E doar un exemplu, binenteles. Dar ideea e aceeasi si pentru alte cazuri. Deci, ceea ce ti-as recomanda eu, este ca in momentul in care observi probleme, sa faci un test si pe alte site-uri sau pe alte dispozitive, sa faci un test de viteza, sa faci un screenshot al acelui test de viteza, si daca rezultatul este mult sub asteptari, sa-l trimiti sub forma de sesizare de functionalitate deficitara a serviciilor, pe mail, la adresa: serviciul.clienti@orange.ro. Ceri un numar de sesizare, ca sa-l poti folosi ulterior, si vezi ce ti se raspunde.
Si daca se intampla foarte des, cel mai probabil va trebui sa vina cineva sa vada ce se intampla concret in zona sau locatia respectiva.
la 18-02-2023 12:10 PM
Buna
Pai, voi credeti ca eu vin si las aici scris ceea ce am patit doar dupa o luna de folosire a a abonamentul sau dupa o singura problema intampinata? Va asigur ca nu
Am aceasta problema de cateva luni si de fiecare data cand iau legatura cu cei de la call center, urmez aceeasi pasi.
Fac speed testul, dau restart la router si apoi iar speed test. Credeti ca a avut vreun efect? Va spun eu, nu, nu a avut.
A fost ok primele 2 3 zile, dar acum ultima oara nu mi a mai mers aproape deloc. Nu e vorba doar de faptul ca se conecteaza si poate o aplicatie consuma si necesita mai mult, nu merge nici macar una sau putem exclude aceasta varianta si sa spun faptul ca din 24 de ore, eu am wifi cateva ore, din care jumatate sunt ok si jumatate nu ma lasa sa accesez absolut nimic, deoarece am semnal foarte slab si nu se incarca nimic.
18-02-2023 12:19 PM - editat 18-02-2023 12:21 PM
Mali, doar ca sa clarificam si partea asta: vorbim de semnal slab (putine liniute de semnal WiFi) sau viteza scazuta?
Pentru ca nu mereu cele doua au legatura una cu cealalta. Poti sa ai semnal full si netul sa mearga tot rau. Daca esti la distanta mare de router, iarasi, asta poate afecta si viteza de net, dar nu are de-a face cu ceea ce ofera operatorul.
Deci, daca in acelasi loc, langa router, cu semnal full, pe acelasi echipament, accesand acelasi site/site-uri, ai problema asta, si doar cateodata, atunci pare sa fie intr-adevar de la operator. Si cel mai probabil va trebui sa trimita pe cineva pe teren sa verifice concret ce se intampla in cazul tau.
la 18-02-2023 12:23 PM
Nu, am semnal de o liniuta sau 2 si nu mi se incarca absolut nimic
A2 a situatie este cand nu gasesc wifi in lista de wifi de pe telefon sau laptop, iar cand apare nu merge sa fie accesata, am sters parola si am introdus o iar si tot nu mi se conecteaza, dispare reteaua in repetate randuri.
Uneori nici nu imi apare reteaua, deci n am la ce ma conecta sau imi apare conectat fara internet.
18-02-2023 12:25 PM - editat 18-02-2023 12:26 PM
Hopa...ok, atunci problema e in alta parte. Stai intr-o zona cu foarte multe retele de WiFi?
N-are legatura parola, dar cred ca are legatura numarul de retele din zona ta si posibil si frecventa pe care te conectezi. Saau, este o problema cu echipamentul oferit de Orange.
Router-ul ar trebui sa scoata doua retele: una de 2.4 Ghz, si una de 5Ghz. Le-ai incercat pe amandoua? E acelasi rezultat pe ambele?
la 18-02-2023 12:29 PM
Cea de 5 niciodata nu mi a mers pe telefon si n am avut o problema cu asta pt ca mergea bine cea de 2.4 la inceput, iar cea de 5 era conectat pe tv si mergea mereu ok, nu intelegeam de ce nu mergea cea de 5 pe telefon, dar nu mi am facut probleme, avand si reteaua de 2.4.
Mereu am fost conectata pe cea de 2.4 pe telefon si pe laptop si aceasta retea imi cauzeaza problemele.
18-02-2023 12:32 PM - editat 18-02-2023 12:33 PM
Eh, aia e problema. 🙂 Aglomeratia. De-aia recomandat ar fi sa stai mai mult pe 5GHz. Dar ciudat ca nu-ti merge pe telefon... Ce se intampla mai exact cand incerci sa te conectezi la ea?
la 18-02-2023 12:35 PM
Pai, eu lucrez de acasa, pe laptop, conectata la 2.4, in acelasi timp fiind conectata si cele 2 telefoane si merge fara absolut nici macar o problema, dar deodata mai spre dupa amiaza, seara mai ales, nu mi mai merge, cand sunt conectata doar pe telefoane si folosind doar unul dintre ele, fara sa mai fiu conectata pe laptop
Reteaua de 5, imi apare uneori pe telefon, uneori nu, iar cand incerc sa ma conectez, spune ca e conectat fara internet.
la 18-02-2023 12:42 PM
Trebuie vazut ce se intampla cu reteaua aia de 5GHz.
Motivul pentru care se intampla in special seara e foarte simplu: atunci vin oamenii de la munca. :))
Pentru telefon, ai putea sa încerci sa stergi reteaua din lista (Forget) si sa te conectezi din nou. E interesant ca TV-ul merge fara probleme pe aceeasi retea.
Reteaua wifi e parolata banuiesc, nu? Si parola nu e "12345678" (sper). :))
la 18-02-2023 12:52 PM
Pai in cazul asta, eu ce vina am? De ce sa platesc pentru niste servicii care se prezinta minunate si exceptionale cand eu n am parte de ele? Adica e problema constanta care nu mi se rezolva si nu mj se pare normal, avand in vedere ca nimeni nu mi ofera un raspuns. Mai mult am vorbit astazi cu toate persoanele care mi au raspuns aici decat cu cei de la Orange ca ma pun in asteptare, ma transfera de la unul la altul si ma pun sa fac teste si restartari.
Da, este parolat, cum am primit router ul cu acea parola, nu l am schimbat, ea fiind una destul de complexa.
Mi am adus aminte ca pe scara unde eu locuiesc, nu are nimeni cablu sau internet de la Orange si mi a fost tras fir de la parter pana la etajul 5, se poate sa fie o problema de acolo?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor