anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot accesa anumite site-uri !

oniliviu
Junior

 Buna seara!

Am observat ca accesul la anumite site-uri este restrictionat. De exemplu www.bancatransilvania.ro si www.ziare.com. Eu platesc abonament, dar de cand am trecut pe orange nu-l mai pot accesa. Din alte retele functioneaza, din orange nu. Cum se poate scoate de pe lista cu site-urile blocate? Multumesc!

12 Răspunsuri 12

delfinas
#StarMember

Liviu, bun venit in Comunitate!!!

Nu cred că accesul la aceste site-uri este restricționat de Orange. Pe netul mobil nu exista o problemă în sensul ăsta, am putut accesa aceste site uri.

Vezi sa nu ai niste restricții în dispozitivul tău.

Pe conexiunea Vodafone(internet mobil) de pe acelasi calculator pot accesa fara probleme siteurile respective.

Mda, atunci nu știu ce se întâmplă. Să așteptăm opiniile colegilor care au internet fix de la Orange...

Banuiesc ca e ceva cu ip-ul routerului orange. cum activez wifi-ul pe telefon, nu mai pot vizualiza paginile respective. cum trec pe date mobile(care nu-s de la orange) merge! Nu am de mult timp conexiunea de la ei iar siteul www.bancatransilvania.ro nu am putut sa-l accesez nicodata de pe aceasta conexiune!

ryanad2
Junior

Confirm ca ambele site-uri nu functioneaza, bancatransilvania de mai demult si ziare.com recent, deci este o problema Orange internet fix, nu una pe calculatorul personal. Pe date mobile orange merge.

@ryanad2: Ai încercat o schimbare de browser? Mai exact ce browser îți face probleme? Dacă problema persistă cu mai multe browsere, încercă o conexiune pentru verificare prin hotspot de pe mobil, unde scriai că nu sunt probleme. Revino cu informații pe topic după ce încerci.

Da am incercat cu mai multe browsere, Safari, Chrome, Edge, si pe MacOS personal si pe Windows serviciu si nu se pot accesa cele doua site-uri mentinonate. Deci clar sunt blocate de catre Orange. De asemenea cu hotspot mobil merge.

@ryanad2: Atunci insistă la serviciul clienți (telefonic sau pe chatul Djingo) pentru o resetare a contului. Posibil să fie mai simplă decât alte verificări și analize. Succes.

DanielaH
Moderator

@oniliviu, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Buna DanielaH,

Am luat legatura undeva prin dececembrie sau noiembrie anul trecut cu suportul tehnic. Raspunsul a fost evident cel clasic!

ryanad2
Junior

Dupa mai multe incercari, s-a rezolvat de catre suportul tehnic prin actualizarea IP-ului sau ceva de genul. La serviciul clienti nu au acceptat in convorbirea initiala ca ar fi problema Orange din moment ce internetul mergea. Dupa mai multe insistente precum ca Orange e de vina si nu site-ul bancatransilvania, la suportul tehnic problema a fost inteleasa si rezolvata aproape instant.

Eu nu am avut bafta asta! Motiv pentru care in cateva luni voi rezilia contractul cu acest furnizor!