la 31-05-2023 11:05 AM
la 31-05-2023 11:32 AM
@Elena17: Bun venit în Comunitate. Există o problemă la cablul de fibră optică care intră în router. Mai exact, poate fi o problemă cu cablul îndoit la tine în casă. Verifică acest aspect și asigură-te că nu este îndoit acest cablu. Pe cât posibil, trebuie să fie cât mai liniar acest cablu.
Dacă e ok, atunci verifică eventual la vecini care au aceiași conexiune sau revii cu o sesizare (apel la 300 sau în chat Djingo) dacă nu este vreo lucrare/intervenție programată în zonă asupra rețelei de fibră optică. Succes.
31-05-2023 01:55 PM - editat 31-05-2023 01:56 PM
Salutare!
Dă-i un restart și o resetare la router, verifică și fibra să nu fie îndoită sau conexiunile întrerupte, iar dacă tot nu vrea, sună la 300 sau 0374300300, apoi formezi 1-3-2 pentru asistență, chiar dacă Djia îți va cere ultimele 6 cifre din CNP.
Baftă!
la 31-05-2023 08:23 PM
Salut,
Nu au fost ceva furtuni zilele astea in zona aceea? Pentru ca, daca da, e posibil sa fi afectat infrastructura de fibra optica din zona.
Solutia: daca nu ai facut-o deja, suna la 300/0374 300 300 si fa o sesizare.
la 02-06-2023 08:53 PM
ZTE - cele mai proaste routere, zici ca cineva de la achizitii Orange spala bani prin routerele astea. Apropo, parca produsele ZTE era interzise in Romania prin ordin judecatoresc. Exista un articol pe undeva pe google. 😉
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor