la 27-04-2025 09:16 PM
Salutare,
Sunt un client relativ nou Orange, am abonamentul de fibra 2300 din 07/2024 si de atunci am avut doar probleme.
Pe langa restul lucrurilor, cel mai important este ca internetul este "blocat" in upstream pentru o perioada de 15-45 minute la o perioada aleatorie, pot fi cateva zile - am avut si saptamani fara probleme (extrem de rar), dar de cele mai multe ori nu trec 2-3 zile si se intampla.
De fiecare data cand s-a intamplat am sunat la Orange, doar ca sa trec prin aceeasi discutie cu un alt operator:
- de ce nu folosesc window
- sa fac ping in 127.0.0.1
- restart router
- activare/dezactivare bridge mode si alte optiuni cu care au ei probleme cu ar fi dual stack etc.
- care e defapt problema?
Pana se ajunge la o persoana cat de cat capabila de la tehnic (din nou, extrem de rar) problema in sine dispare, de cele mai multe ori s-au introdus alte probleme si in final se inchide ca si rezolvata sesizarea.
Nu stiu cum este pentru cei care aveti Orange, insa pentru mine primul hop intr-un traceroute este 90.95.240.3 (atasez un exemplu functional din router catre 1.1.1.1 cu care pare ca au peering direct)
Routerul lor, 192.168.1.1, care m-au fortat sa il scot din bridge pentru ca altfel ei nu se pot conecta pe echipament (si a ramas asa de luni de zile), nu arata nimic in neregula cand apare aceasta problema iar un traceroute se blocheaza in 90.95.240.3 (care raspunde la ping, ceea ce imi arata ca nu am nicio problema sa ma conectez la echipamentul lor local), si din afara Orange se intampla ceva similar, eu avand un IP din clasa 90.84.225.x, pare ca nu am nicio problema sa accesez nimic din clasa respectiva mai putin IP-ul meu care ma si intereseaza pentru perioada respectiva de 15-45 minute.
Sper ca are sens, nu stiu ce sa mai fac, daca nu ar fi aceasta probleme as fi foarte multumit de serviciu insa nu reusesc sa ajung la cineva mai tehnic din Orange care ma poate ajuta, este extrem de frustant sa ajungi sa te cunoasca toti de la suport si sa fi sunat saptamanal de cineva de la tehnic doar pentru a repeta aceeasi discutie, asta este ultima mea speranta inainte de a renunta complet la serviciile lor.
De tinut cont ca la locatia respectiva am cateva abonamente de la diversi provideri inclusiv Digi, care merg si au mers de ani de zile fara probleme, desi au fost si cazuri (in acest timp scurt) de inteles - cum ar fi fibra Orange avariata, pe care o inteleg perfect si nu am ce sa comentez pentru ca s-a rezolvat destul de rapid, aceasta problema este clar ceva din echipamentele lor pentru care nu ni se poate da o explicatie.
Mai trece oare cineva prin ceva asemanator? Sau sunt lucrari constant la mine in zona si se intampla sa nimeresc eu chiar acele perioade in care ei fac mentenanta?
PS: Scuze pentru mesajul lung, am incercat sa explic cat mai in detaliu situatia, nu este foarte tehnica dar asa pare pentru cei de care m-am lovit la suport.
la 28-04-2025 05:57 AM
Salutare!
Probabil este ceva local care îți face probleme! Nu mă pricep la chestii tehnice, dar eu am deja de un an și jumătate abonamentul de 2300 Mbps și nu am avut întreruperi. O scurtă perioadă am avut viteze mai mici, dar după ce au trimis echipa, s-a rezolvat. Mai încearcă prin sesizare scrisă, prin Chat Djingo sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Acolo atașezi și poze cu ceea ce se întâmplă și explici ce se întâmplă din punct de vedere tehnic.
Sper să reușești!
23-07-2025 09:05 PM - editat 23-07-2025 09:06 PM
Ei bine, au mai trecut 3 luni si nu s-a rezolvat nimic, chiar si acum sunt probleme dar se pare ca sesizarile sunt facute degeaba deoarece nimeni nu se ocupa de ele.
la 23-07-2025 09:07 PM
Și nu le-ai mai scris? Trebuie s-o faci din nou, până vor face ceea ce trebuie!
la 23-07-2025 09:08 PM
Cred ca am primit peste 20 de telefoane separate (ca le-am scris de mai multe ori dar nu de fiecare data au sunat cum au spus), fara nicio solutie si de fiecare data o luam de la capat cu altcineva care ne pune sa resetam routerul sau alte chestii irelevante care nu ajuta la nimic.
la 23-07-2025 09:14 PM
Cere schimbarea ont-ului, dacă nu ai făcut-o deja.
la 23-07-2025 09:53 PM
De ce ar schimba ONT-ul? Gatewayul raspunde tot timpul cand aceste probleme apar deci nu ar ajuta la nimic, este cel mai probabil ceva din echipamentul lor in care sunt conectat eu sau strada mea, etc. posibil de asta sa nu se planga foarte multa lume deoarece sunt probabil 3 clienti orange in zona la mine.
la 24-07-2025 06:21 AM
Posibil și asta, dar trebuie verificat cu atenție!
la 24-07-2025 08:35 AM
@EuChiarEu, ai cumva un număr de sesizare? Putem ruga și noi colegii să verifice care este statusul. Mulțumim.
29-07-2025 07:09 PM - editat 29-07-2025 07:10 PM
Sigur, ultima sesizare de data aceasta este 259873792, sunt complet depasiti din pacate si cu siguranta la noi nu prea ajunge tot insa se pare ca a fost deja solutionata (desi problema nu este rezolvata). Au trimis pe cineva intre timp sa verifice fibra si sa schimbe routerul (desi ulterior nu am facut asta pentru ca nu este nevoie), se pare ca nu este nimeni suficient de tehnic ca sa inteleaga conceptul de "gateway" si faptul ca raspunde la ping.
Macar la cineva a ajuns ceva, nu se mai ia la fel de des insa macar 1 data pe zi vad ca se mai intampla, sper sa ajungem pana la sfarsitul contractului la cineva din Orange care este capabil macar sa identifice problema daca nu sa o si rezolve...
la 01-08-2025 12:54 PM
Am sunat din nou sa cerem un update referitor la problema noastra insa nu se poate sa vorbim cu cineva deoarece sesizarea noastra este, citez, "la departamentul superior" ceea ce inseamna ca nu are nimeni acces la informatii din cei cu care am vorbit la telefon si nici nu putem fi transferati la acest departament, putem doar sa asteptam sa ne sune ei.
la 04-08-2025 10:48 AM
Salut, ceva asemanator patesc si eu, nu m-am gandit sa dau un traceroute sa vad unde se blocheaza insa pe teste de viteza (cand merg) upload-ul e 0.. la fel de vreo 2 luni odata la ceva timp in jurul orei 11 seara se intampla.
Am ont-ul lor ZTE 6600 si dupa retraua din casa pe tp link omada (in care am sapat prin configurari de m-am plictisit) am gasit un oarecare workaround sa limitez portul wan la 10Mbps.
Ca idee pare sa fie o problema undeva in echipamentele lor dar nu pare sa o poata depista. La ora 11 cand patesc treaba asta nu mai e tehnicul la munca
la 04-08-2025 11:35 AM
Un traceroute este folositor, la mine ajunge in 90.95.240.3 si acest hop raspunde si la ping, acesta ar fi teoretic gatewayul (desi cel care apare in ONT este diferit dar si acela raspunde la ping) si este primul dupa ONT ceea ce inseamna ca ONT-ul functioneaza cum trebuie si fibra este in regula.
Nu am mai verificat in ultimul timp dar de obicei mai multe IP-uri din orange raspund la ping in cazul meu, nu stiu ce alte informatii as mai putea oferi insa celor de la tehnic (cand iau legatura cu noi, adica foarte rar) deoarece oricum nu par sa faca o diferenta pentru ca au trimis iar pe cineva sa schimbe ONT-ul asa ca asteptam si acest inconvenient sa treaca si sa nu rezolve nimic.
PS: Eu am F6605R instalat.
la 05-08-2025 12:08 AM
Culmea in seara asta dupa 11 a revenit problema, de obicei erau mai random.. asa arata un trace route de la mine, primele 2 sunt cu router-ul meu legat la ont, al 3lea este pc direct in ont.. nu inteleg cum se reproduce doar dupa ora 11 dar presupun ca au ei ceva configurari de reducere de consum pe noapte. Pacat ca nu am digi in zona ca aparent orange nu prea stiu ce fac.
la 05-08-2025 12:17 AM
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor