la 21-08-2025 12:20 PM
Bună! De azi noapte întâmpin probleme cu internetul, am scos router-ul din priză, am zis ca nu o fi plătit netul (neștiind exact când am plătit luna trecută) și am plătit, dar în continuare îmi apare ca nu este conectat la internet. Am scris celor de la Orange pe chat, dar durează până răspunde careva. Ma poate ajuta cineva cu vreo solutie? Multumesc!
21-08-2025 12:44 PM - editat 21-08-2025 12:45 PM
Ștefania, bun venit în Comunitate!
Nu avem semnalat niciun incident de rețea în Bacău. Când ai făcut plata? În termenul scadent sau ai depășit? Banii au fost alocați? Dacă nu, poți trimite dovada de plata.
la 22-08-2025 10:17 AM
@Stefania24, s-a rezolvat situația cu Internetul?
la 19-10-2025 07:51 AM
De pe la începutul lunii octombrie a început să fluctueze rețeaua, în sensul că îmi arată semnal de internet(full) dar brusc mă deconectează. Restartez routerul de minim 2 ori pe zi....degeaba. Situația devine mai enervantă când știu că plătesc un abonament de 1 Gb viteză și eu beneficiez de doar 10% ....trist. Nu spune nimeni că trebuie să fie viteza la maxim(sunt conștient că nu se poate...), dar m-aș fi așteptat un 300 -350 Mbs pe download...nu sub 100Mbs. M-am asigurat și ca routerul să fie actualizat la ultima versiune de firmware.
19-10-2025 07:02 PM - editat 19-10-2025 07:03 PM
Îmi pare rău pentru tine.
Eu între timp în mediul meu de operare (la țară; internet router 4g/4g+)😅:
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor