la 16-08-2025 10:09 PM - editat ultima oară la 18-08-2025 08:59 AM de DanielaH
De curand am schimbat abonamentul de internet de la fibra 500 la fibra 1000. Din ziua in care s-a schimbat abonamentul am numai probleme cu viteza de download pe wifi, daca inainte de fibra 1000 aveam constant 470mbps, acum abia ajunge la 350. A venit si cineva de la tehnic si mi-a adus alt router, un ZTE F6600R care merge si mai rau decat Huaweiul de dinainte. Daca se intrerupe curentul, trebuie sa il repornesc de 10 ori sa se conecteze ledul "Internet". Este groaznic. Stie cineva ce setari se pot face? Cred ca renunt la abonament si ma duc la Digi, am sunat in call center si nimeni nu stie nimic, astept de 1 zi sa am netul functional...
la 17-08-2025 05:25 AM
Salutare!
Probabil este defect, altfel nu înțeleg. Am avut 2 ani acel int și a funcționat foarte bine. Am trecut la fibră 2300 și am acum ZTE 6605, dar și când se lua curentul își revenea, fără probleme. Ont-ul respectiv ducea 1700 Mbps lejer, eu având atunci abonamentul de 1800.
Intră în setări și mai schimbă lățimea de bandă, canalul ( peste 100) și vezi apoi.
Cunosc mai multe persoane care au acest ont și nu au probleme după penele de curent.
Baftă!
la 17-08-2025 10:41 AM
Pe wifi aveai acele viteze?
la 17-08-2025 10:43 AM
Da, pe wifi. Nu au fost probleme timp de aproximativ 2 ani.
17-08-2025 08:06 AM - editat 17-08-2025 08:07 AM
Bună,
În comparație cu Huawei, echipamentul ZTE are un timp de pornire mai lung – aproximativ 2-3 minute până la aprinderea LED-ului. Este posibil ca în unele situații să nu fi fost așteptat suficient pentru finalizarea completă a procesului de boot.
În ceea ce privește vitezele pe Wi-Fi, acestea pot varia în funcție de mai mulți factori: poziționarea echipamentului, dispozitivele utilizate și setările configurate pe ONT. Performanța optimă pe Wi-Fi se obține prin ajustarea și testarea diferitelor frecvențe și canale, până la găsirea combinației potrivite pentru mediul de utilizare.
la 17-08-2025 08:51 AM
Cel mai probabil este de la acel lag, își revine mai greu după întreruperi.Dar să vezi la Sagemcom, la care stai și un sfert de oră.
la 17-08-2025 10:43 AM
Daca trebuie sa il mai repornesc de inca 10 ori, eu zic ca astept mai mult de 2 minute:D Aseara am stat 30 minute pana a reusit sa se conecteze...
la 17-08-2025 11:06 AM
Maxim 5-8 minute stă.
la 21-08-2025 10:15 AM
@Alex210, s-a rezolvat situația?
la 21-08-2025 11:23 AM
Buna! Mhm, sa zicem...e functional acum dar nu in parametri care mi s-au promis la incheierea contractului....
21-08-2025 01:11 PM - editat 21-08-2025 01:11 PM
Bună, îmi poți spune, te rog, ce parametri ți s-au comunicat? Dacă te referi la viteză, în contract este menționat că viteza minimă garantată pentru abonamentul Fibra 2300 este de 200 Mbps la download și 100 Mbps la upload. Viteza maxima nu este garantata si se poate obtine doar in anumite conditii.
la 21-08-2025 03:34 PM
Nu mi s-a zis o viteza anume dar mi s-a garantat ca voi avea oricum mai mult decat aveam inainte cu vechiul abonament. 200mb? Pai pentru ce mai dau routere moderne daca stam cu cablurile dupa noi? Ma rog, asta e
21-08-2025 04:02 PM - editat 21-08-2025 04:03 PM
Îți înțeleg situația. Am observat și eu ceva similar: pe un Samsung S25 Ultra viteza Wi-Fi se menține, în mod normal, între 1000 și 1400 Mbps, însă spre seară, probabil din cauza interferențelor și aglomerației de rețele din zonă, rareori mai depășește 400–500 Mbps. Iar legat de cat de modern este router-ul lor.... mai bine lasa sunt doar niste chinezarii destul de capabile dar cu alte limitari 😁
la 21-08-2025 04:22 PM
Problema e ca eu la nicio ora nu mai am nici 400mbps, inainte aveam maximul din contract (500)....Pai or fi chnezarii dar macar sa nu te mai pacaleasca la semnarea contractului si sa spuna ca au echipamente bune...
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor