la 31-08-2022 07:18 PM
la 01-09-2022 03:25 PM
la 23-03-2024 09:18 AM
Cum se dezactivează 2.4 sau 5g sa meargă doar una
la 23-03-2024 10:11 AM
La Retea > WLAN ai jos SSID. Si optiune oprit Pornit. Oprește ce vrei sa fie oprit.
la 01-09-2022 05:14 PM
la 01-09-2022 05:40 PM
la 01-09-2022 08:10 PM
la 25-10-2022 09:44 PM
Salut, cum ai rezolvat pana la urma? Am o situatie similara, atat cu imprimanta, care stie doar 2.4 cat si cu AC-ul Daikin.
Desigur dezactivarea 5g nu e o solutie. De asemenea si eu am inchis ssid-ul original si am creat 2 ssid-uri (la fel ca cele vechi) unul pe 5 si unul pe 2.4.
Acum problema este ca practic nu exista comunicare intre device-urile de pe 5g si cele de pe 2.4g. Adica, pot vedea imprimanta cand sunt conectat pe 2.4, dar nu o pot accesa nici daca sunt conectat prin cablu si nici de pe 5.
Am si eu tot cunostinte la nivel entry dar daca ai reusit sa rezolvi poate ma poti indruma si pe mine.
Multumesc anticipat
la 29-10-2022 10:32 AM
Acelasi lucru se intampla chiar cu setarile default, dispozitivele conectate pe 5g nu comunica cu cele de pe 2.4g si nici cu cele de pe Lan. Am sunat la suport si cu solutia oferita de ei (dezactivare firewall) to nu a mers. Cred ca voi face cerere sa imi aduca routerul vechi inapoi.
la 31-10-2022 07:51 AM
Salut, pana la urma la mine a rezolvat problema altcineva de la suport. Nu stiu exact ce a facut dar acum am o noua optiune in router: SSID Isolation, care trebuie sa fie dezactivata. Acum toate device-urile se vad intre ele indiferent pe ce banda sunt conectate.
la 08-11-2022 02:06 PM
Super, e bine de stiut ca exista o cale. Ma tot chinui cu ei de cateva zile. E drept nu am avut timp sa stau de problema mai ales in timpul orelor de lucru.
Imi poti spune mai multe, unde anume in router se gaseste optiunea? sau alte detalii sa ii indrum pe cei de la tehnic in directia potrivita. se pare ca nu stiu cu totii despre ce este vorba.
Multumesc anticipat
08-11-2022 02:55 PM - editat 08-11-2022 02:56 PM
Salut, a fost destul de greu de explicat la suport, am vorbit cu mai multe persoane diferite si doar apoi m-a sunat cineva care a spus ca a rezolvat problema. Cred ca e o setare ce o fac ei ca sa apara optiunea in router, initial acea optiune nu exista.
Optiunea o gasesti la "Retea locala" -> "WLAN" -> "Configurare SSID WLAN" si la fiecare SSID este optiunea "Izolare SSID" la care trebuie sa fie selectat "Oprit".
la 12-11-2022 10:32 PM
Multumesc tare mult, chiar a fost de ajutor.
Revin cu info poate si pentru altii care se confrunta cu problema.
Dupa mai multe reveniri la Serviciul clienti, pana la urma, s-a rezolvat.
Optiunea din imaginea de mai sus, intr-adevar apare dupa un update de firmware care se poate face numai de Orange.
Pentru cei care se mai confrunta cu aceasta problema sunati in customer care si rugatii sa faca un update de firmware. E posibil sa solicite mai multe informatii, spuneti-le de acest ssid isolaton.
Spor si inca o data multumesc
la 13-03-2023 04:23 PM
Salut, dupa dezactivarea optiunii de izolare ssid se vad toate dispozitivele intre ele?( lan+wifi) . Aceeasi problema o am si eu cu routerul la care am conectat un NAS prin cablu si nu il pot accesa pe wifi. Este destul de frustrant sa mai pun inca un router pentru a avea acces la toate dispozitivele din retea.
la 13-03-2023 04:29 PM
După ce am dezactivat opțiunea pot vedea toate device-urile și de pe cablu și pe 2.4 și pe 5
Practic asta ar fi soluția.
la 23-03-2024 09:17 AM
Cum intri pe router sa dezactiveze 5g sau 2.4g că se deconectează și se conectează întruna
la 01-09-2022 08:14 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor