la 02-06-2023 10:58 PM - editat ultima oară la 06-06-2023 11:33 AM de DanielaH
Salutare ,
Am un contract pentru internet fix, de aproximativ 2 luni in intervalul orar 22:00-23:00 trebuie sa restartez routerul de cel puțin 2 ori pentru ca internetul sa funcționeze .
Am făcut 5 sesizări la Orange , am schimbat SIM-ul, am schimbat routerul cu un model Huawei B535 , am schimbat poziția la router , am lăsat un singur dispozitiv conectat , am resetat routerul , a fost resetata conexiunea de la Orange direct , problema persista.
Din setup-ul inițial nu am schimbat nimic din Ianuarie când am contractat abonamentul , nr de dispozitive conectate la router , poziția la router , etc.
Aveti sugestii pentru problema descrisă ?
la 03-06-2023 02:01 AM
Lucian, bun venit in Comunitate!!!
Se pare ca, mai nou, furnizorii de servicii mobile fac economie la energie electrica si noaptea inchid anumite antene, cu frecvente inalte, mari consumatoare de energie. Raman cele de frecventa mai mica si care nu acopera necesarul zonei.
Ce viteze prinzi noaptea?
la 04-06-2023 08:56 PM
Buna ,Dupa restart la router viteza se dublează , merge spre 70 m/s.
la 03-06-2023 06:05 AM
Salutare!
Nu este din router, în mod sigur, ci din rețea. Am folosit în trecut tot felul de routere 3g/ 4g, inclusiv Huawei B 525 și 535, într-o zonă rurală și nu au fost probleme. Probabil că aplică ei power saving între anumite ore în zona ta și de aceea este afectat dispozitivul, fiind necesară restaurarea. Asta în condițiile în care zici că ai schimbat și routerul, este evident acest lucru.
Eu și acum mai folosesc ocazional un router din acesta și nu sunt probleme, dar am rețea 4g+ . Totuși, noaptea este închisă o bandă ( banda 3, 1800 Mhz), pentru a se face economie de energie electrică.
Cam așa stau lucrurile, din păcate, și nu prea văd ce poți face, în afară de restaurare!
04-06-2023 01:38 AM - editat 05-06-2023 02:42 AM
Nasol e cu închiderile astea aiurea, bine ca măcar nu se închid peste tot. Eu am noroc în zona mea ca nu se închid benzile noaptea, banda 3 rămâne activa ca și pana acum, și la Vodafone și la Orange, ambii fiind pe același stalp
la 04-06-2023 08:57 PM
A mers fără probleme între Ianuarie și Aprilie , din acel moment a apărut problema .
Ce setări pot face la router sa evite acea banda de frecventa ?
04-06-2023 08:59 PM - editat 04-06-2023 09:06 PM
Eventual, îl poți seta pe 800 Mhz, banda 20, dar nu se știe dacă mai sari de 10-20 Mbps. Depinde de încărcarea rețelei din zona ta . Sigur, dacă este o zonă rurală sau mic urbană. Nu îți garantez că se rezolvă, dar cine știe!
04-06-2023 01:33 AM - editat 05-06-2023 02:44 AM
E o problema locala de la stâlpii de semnal, nu e de la tine. La ora respectiva echipamentele de la stâlpi probabil au ceva erori și își fac automat ceva operațiuni, reinitializari...etc. Trebuie sa vina ei sa rezolve problema la stalpi. Asa pățesc și eu la Vodafone la internetul fix 4G o data la câteva săptămâni. Pica netul de tot, apoi își revine în 3G și abia merge. Își revine în 4G si merge normal abia după ce restartez routerul. Nu am făcut sesizare deoarece se întâmplă rar. La Orange nu se întâmpla chestia asta. Păcat ca acum nu prea mai merge deloc. Se împlinesc 2 ani imediat și problema tot nu au rezolvat-o...
la 04-06-2023 08:58 PM
Am semnalat de 8 ori deja la departamentul tehnic Orange .
Ce pot face mai exact ?
05-06-2023 02:55 AM - editat 05-06-2023 03:12 AM
Era un script cu care poți schimba benzile la router. Oficial, routerul B535 nu te lasă să schimbi benzile manual, se conectează el automat la banda cea mai ok. Cauta puțin pe Youtube, acolo găsești. Am pus și eu un link la sfârșit. Vezi și pe Cellmapper în ce benzi emite turnul la care te conectezi tu și schimba între benzile alea. Dacă nu se rezolva nici asa, iar tu ai semnalat de 8 ori problema și ei nu au bunul simt sa încerce sa o rezolve, cum s-a întâmplat și la mine, lasă-i balta și încearcă cu o cartela prepay de Vodafone în router și vezi dacă și cum merge, pana își rezolva Orange toate problemele. Au și aia abonamente de internet fix 4G. Alta șansă nu prea ai. Asa am făcut și eu după nenumărate sesizări și după ce am epuizat toate soluțiile, nu am avut incotro, deoarece și aici au probleme și nici după 2 ani nu le-au rezolvat. Pana la urma tot o sa le rezolve, dar durează și e de așteptat...
la 13-12-2023 08:46 AM
salutare, la fel si la mine...in intervalul orar 22,00-23,00 internetul nu fuctioneaza, sin trebuie restart la router..
29-12-2023 06:47 PM - editat 29-12-2023 06:47 PM
Pe motiv de nefuncționare servicii se poate rezilia contractul de Orange fix , fără penalitati ?
Ce aplicație / pagina web pot utiliza sa demonstrez operatorului Orange plus ANPC ca acest serviciu este nefunctional ?
la 29-12-2023 06:57 PM
Salut,
Da, se poate. Nu te poate obliga nimeni sa platesti pentru un serviciu nefunctional.
Ca mijloace de contact, poti apela la formularul din pagina de Contact. Tot acolo poti atasa orice fel de dovezi consideri ca te-ar ajuta pentru a-ti sustine cauza.
Din punctul meu de vedere ca simplu client, nu cred ca e nevoie de sesizare catre ANPC daca tot ce vrei este sa reziliezi contractul. Daca nu ma insel, si ANPC-ul va recomanda intai sa iei legatura cu operatorul si daca nu reusesti solutionarea problemei pe cale amiabila, sa apelezi la ei. Se poate sa ma insel. Dar oricum, sugestia mea ar fi sa incerci sa rezolvi problema direct cu Orange Romania Communications. Daca nu se poate, binenteles ca poti merge mai departe. Dar eu zic sa le iei pe rand.
Mult succes! Si sper sa reusesti! 🙂
la 30-12-2023 04:53 AM
Posibil mulți abonați la pornache blochează linia la ora aceea 🤭😁
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor