anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pana Internet Timisoara

randomize
Junior

Mai are cineva probleme cu netul? Si TV-ul. Totul pare cazut de vreo ora-doua. Routerul resetat, LED-ul Loss of Signal e rosu. 

Screenshot 2025-03-06 000322.pngScreenshot 2025-03-05 234012.png

26 Răspunsuri 26

delfinas
#StarMember

Ai vecini care au servicii de la Orange? Sunt in aceeasi situatie? Ai verificat cablurile din casa si de langa usa? In ce zona a Timisoarei ai pb asta?

Daca nu se remediaza situatia, fa o reclamatie la Orange. https://www.orange.ro/contact/

randomize
Junior

Nu cred, toti au Digi mai mult ca sigur. Cred ca fac sesizare ca deja sunt ceva ore si nu pare sa-si revina/ca e un simplu reset de echipamente. N-au nimic cablurile. Cred. 

Cel mai probabil nu esti singurul in situatia asta. Ceea ce inseamna ca foarte probabil situatia este deja cunoscuta.

Dupa parerea mea, ai doua variante:

1. astepti sa se rezolve, bazat pe faptul ca pare sa fie o situatie mai ampla, si cel mai probabil deja cunoscuta.

2. pui mana pe telefon (300) sau chat (My Orange app sau Djingo de aici), si faci o sesizare.

Din nou, cel mai probabil s-a facut deja o sesizare de catre ceilalti. Si la fel de probabil, ceea ce cauzeaza probleme celorlalti, iti cauzeaza probleme si tie. Ceea ce inseamna ca odata rezolvata problema la ceilalti, se va rezolva automat si la tine.

Client Orange

MihaiC99
Cunoscător

Daca problema nu se rezolva până dimineața (8-9) fa o sesizare.

Cea mai rapida metodă ar fi telefonic. In plus daca este o problema in zona, vei afla acest lucru de la operator.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

În primul rând, verifică fibră optică să nu fie îndoită și dă o resetare la router ( ont) cu o scobitoare, prin apăsarea prelungită a acesteia în acea găurică unde scrie ,,Reset", de pe spatele dispozitivului, până se sting toate ledurile. Apoi le lași să se reaprindă și vezi ce face. Dacă e tot așa , încerci să suni după ora 8.00 la 300/ 0374300300 sau le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator. De asemenea, le poți scrie prin Chat Djingo  , unde scrii ulterior transfer operator.

Baftă!

RafaHelper
#StarMember

Salut @randomize

Atunci când ai o problema cu un serviciu trebuie sa faci o sesizare ca nu iți merge serviciul. Poți sa verifici serviciul de internet din aplicatia My Orange si tot de acolo sa trimiti automat o sesizare pentru deranjament sau poti folosi orice metoda din secțiunea Contact, https://www.orange.ro/contact/

Cu cat semnalezi mai repede problema cu atât se va rezolva mai repede, dar sa folosești o singura opțiune si nu mai multe. 

Este 11 martie. Aceeasi problema, tot nerezolvata. Orange nu face față remedierii situatiei creata de primarie, care a taiat cablurile aeriene (cu pre-aviz catre Orange!). Haideti sa renuntam in masa la serviciile lor!! Chiar merita!

Eu am facut deja cerere de reziliere. Ma intorc la Digi. 

Complet inacceptabil ce se intampla. 

randomize
Junior

Raspuns oficial - sunt probleme in zona

Buna ziua,

In urma solicitarii transmise, doresc sa va informez ca in zona dumneavoastra a existat o problema tehnica pe teren ce a afectat functionalitatea serviciilor de televiziune, internet si voce fixa. Ne cerem scuze pentru aceasta situatie, Departamentul Tehnic face demersurile necesare pentru remedierea problemei intr-un timp cat mai redus. Pe viitor ne puteti contacta ca si in cazul de fata, prin intermediul paginii noastre de internet, sau prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming.

O zi buna va doresc si numai bine.

Partea proasta e ca deja e aproape o zi, dar asta e. Pana atunci, cu USB tethering de pe mobil.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Sper să se rezolve cât mai repede posibil!

Pana maine 08.03.2025 sunt lucrari, am primit sms, la mine e blank din 06.03.2025 aprox. ora 23. Din cate am vazut s-ar putea sa aiba legatura cu taierea cablurilor suspendate, cred ca e de durata, sper sa se rezolve cat mai repede, daca nu ma rezolva alt operator 🙂. Zi frumoasa!

randomize
Junior

Partea proasta...

Nici macar acum nu e solutionata problema. Deja 2 zile fara servicii, ceea ce n-am patit in cam 15 ani de stat la Digi, unde daca pica netul la 1AM si faceam sesizare, la 2 primeam telefon de la ei sa ma intrebe daca e OK. Iar asa ceva se intampla o data la 3 ani. 

Inteleg ca pot exista probleme severe, dar fara transparenta din partea corporatiei, cum poti afla? 

Nu mi se pare deloc acceptabil sa ramai fara net si TV 2 zile. 

Era sa uit.

Ultimul update e "se rezolva pana la 12" iar acum e 4:30 si nimic. 

Ce facem? Intreg weekendul fara net? Pana luni?!? 

randomize
Junior

Another day, another fail. 

Nu merge nici acum. Termenul a fost prelungit pana pe 10.03, ca de, cine sa lucreze in weekend? 

Incet-incet trec si prin cei 50 de GB de pe telefon. 

Mi se pare complet inacceptabil sa fii lasat fara net pentru atatea zile, plus weekend. 

Yep, la fel si la mine, sa speram ca totusi rezolva saptamana viitoare 😂