la 06-03-2025 12:06 AM - editat ultima oară la 06-03-2025 08:58 AM de DanielaH
Mai are cineva probleme cu netul? Si TV-ul. Totul pare cazut de vreo ora-doua. Routerul resetat, LED-ul Loss of Signal e rosu.
la 06-03-2025 12:29 AM
Ai vecini care au servicii de la Orange? Sunt in aceeasi situatie? Ai verificat cablurile din casa si de langa usa? In ce zona a Timisoarei ai pb asta?
Daca nu se remediaza situatia, fa o reclamatie la Orange. https://www.orange.ro/contact/
la 06-03-2025 12:38 AM
Nu cred, toti au Digi mai mult ca sigur. Cred ca fac sesizare ca deja sunt ceva ore si nu pare sa-si revina/ca e un simplu reset de echipamente. N-au nimic cablurile. Cred.
la 06-03-2025 10:33 AM
Cel mai probabil nu esti singurul in situatia asta. Ceea ce inseamna ca foarte probabil situatia este deja cunoscuta.
Dupa parerea mea, ai doua variante:
1. astepti sa se rezolve, bazat pe faptul ca pare sa fie o situatie mai ampla, si cel mai probabil deja cunoscuta.
2. pui mana pe telefon (300) sau chat (My Orange app sau Djingo de aici), si faci o sesizare.
Din nou, cel mai probabil s-a facut deja o sesizare de catre ceilalti. Si la fel de probabil, ceea ce cauzeaza probleme celorlalti, iti cauzeaza probleme si tie. Ceea ce inseamna ca odata rezolvata problema la ceilalti, se va rezolva automat si la tine.
la 06-03-2025 04:51 AM
Daca problema nu se rezolva până dimineața (8-9) fa o sesizare.
Cea mai rapida metodă ar fi telefonic. In plus daca este o problema in zona, vei afla acest lucru de la operator.
la 06-03-2025 05:07 AM
Salutare!
În primul rând, verifică fibră optică să nu fie îndoită și dă o resetare la router ( ont) cu o scobitoare, prin apăsarea prelungită a acesteia în acea găurică unde scrie ,,Reset", de pe spatele dispozitivului, până se sting toate ledurile. Apoi le lași să se reaprindă și vezi ce face. Dacă e tot așa , încerci să suni după ora 8.00 la 300/ 0374300300 sau le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator. De asemenea, le poți scrie prin Chat Djingo , unde scrii ulterior transfer operator.
Baftă!
la 06-03-2025 10:23 AM
Salut @randomize,
Atunci când ai o problema cu un serviciu trebuie sa faci o sesizare ca nu iți merge serviciul. Poți sa verifici serviciul de internet din aplicatia My Orange si tot de acolo sa trimiti automat o sesizare pentru deranjament sau poti folosi orice metoda din secțiunea Contact, https://www.orange.ro/contact/
Cu cat semnalezi mai repede problema cu atât se va rezolva mai repede, dar sa folosești o singura opțiune si nu mai multe.
la 06-03-2025 03:28 PM
Raspuns oficial - sunt probleme in zona
Buna ziua,
In urma solicitarii transmise, doresc sa va informez ca in zona dumneavoastra a existat o problema tehnica pe teren ce a afectat functionalitatea serviciilor de televiziune, internet si voce fixa. Ne cerem scuze pentru aceasta situatie, Departamentul Tehnic face demersurile necesare pentru remedierea problemei intr-un timp cat mai redus. Pe viitor ne puteti contacta ca si in cazul de fata, prin intermediul paginii noastre de internet, sau prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming.
O zi buna va doresc si numai bine.
Partea proasta e ca deja e aproape o zi, dar asta e. Pana atunci, cu USB tethering de pe mobil.
la 06-03-2025 04:36 PM
Sper să se rezolve cât mai repede posibil!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor