la 24-11-2022 03:34 PM
De aproape o lună, de la data la care am acceptat prelungirea abonamentului Orange de internet, nu mai am posibilitatea să îl utilizez.
În repetate rânduri am accesat la numărul de telefon compania însă toți cei care mi-au răspuns îmi spuneau că ei nu știu ce se întâmplă și că dispozitivele mele ar fi de vină cu toate că eu le spuneam că am afișat mesajul ” DNS inactiv ”.
Abia la 10 noiembrie unul dintre oficianți a catadicsit să înregistreze reclamația / defecțiunea și a întocmit ceea ce la ei se cheamă ” tichet ”.
După ce au mai verificat încă o dată că nu la mine este problema m-au plasat unor angajați care s-au deplasat pe teren și au constatat că viteza la care se făcuse noul contract, propus, redactat și semnat de Orange, nu este suportată de cablurile din zona unde trebuia furnizat serviciul.
De atunci încerc să contactez un reprezentant Orange dar nu mai pot.
Culmea este că azi am primit o înștiințare de modificare unilaterală a contractului în sensul creșterii tarifului.
De aia întreb : vi se pare o firmă serioasă Orange ??
la 24-11-2022 05:37 PM
Salut, @Cruceanu!
Îmi pare rău pentru situația ta și îți mulțumim că ai impărtășit-o cu noi în Comunitate. Uite aici mai multe modalități de a intra în contact cu ei: https://www.orange.ro/contact/
la 25-11-2022 10:35 AM
Orice încercare de contact eșuează. Primesc un răspuns standard că reteaua mea e afectata de o defecțiune majoră care urmează să fie remediată.
Îmi răspund singur la întrebare deci : da, este o firmă neserioasă
24-11-2022 08:57 PM - editat 24-11-2022 09:13 PM
Buna.
Daca ai un numar de telefon Orange pe abonament, suna la 401. Acesta este serviciul de asistenta premium pentru abonati. Eviti timpul de asteptare si interactiunea cu robotul, in plus ai acces la un consultant 24/24. Primele 40 de secunde sunt gratuite, apoi apelul se taxeaza cu 0.14 euro pe minut. Accesul catre un consultant este disponibil doar intre 08:00 – 21:00 la numărul 300
Altfel, ai putea incerca maine dimineata sa soliciti pe Djingo transferul catre un consultant, sa le scrii un email la serviciul.clienti@orange.com , dar aceste modalitati dureaza.
Iti recomand sa suni la 401, poate rezolvi chiar in aceasta seara.
la 24-11-2022 09:00 PM
Ps. Daca serviciile sunt nefunctionale la adresa ta, poti solicita rezilierea contractului fara plata unor despagubiri sau penalitati.
la 25-11-2022 10:34 AM
Multumesc. Asta m-am si hotarat sa fac
la 25-11-2022 10:48 AM
Cu drag. Sa ne spui daca rezolvi ceva
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor