05-02-2024 10:04 PM - editat 05-02-2024 10:06 PM
Salutare. Am abonament de internet pe fibra de la Orange. Am vrut sa incerc alt operator decat cel la care eram abonat de ani de zile.
Am observat recent că a fost activată o opțiune de 1 euro fără nici o înștiințare sau consimțământ din partea mea.
Această opțiune nu este descrisă în niciun fel în aplicație sau pe facturi.
Observ ca suma facturilor mele este cu apx 5 lei mai mare începând din vară.
Am încercat să o dezactivez din aplicație în Decembrie dar nu merge.
Momentan nu mi-a răspuns nimeni la sesizare pe chat sau email. Telefonic e greu sa dau de cineva.
Mai are cineva astfel de probleme? Sfaturi ?
la 05-02-2024 10:40 PM
Salut @Klaudden,
Asa cum a spus si @arsradu aceea opțiune reprezintă o creștere a tarifelor pentru serviciile tale. Poti regăsi mai multe detalii pe factura sau chiar prin apel la 300 unde chiar iți răspunde cineva daca asculți ce zice robotul si faci ce zice acesta, trebuie doar sa ai răbdare. Pe chat la fel iți răspunde cineva instant, iar daca ai scris un mesaj din secțiunea Contact o sa primești cu siguranța un răspuns pe mail.
05-02-2024 10:23 PM - editat 05-02-2024 10:25 PM
Salut,
Acea "optiune" reprezinta marirea de 1 euro aplicata fiecarui serviciu. Acea marire a fost anuntat pe factura de dinaintea intrarii ei in vigoare (cu 30 de zile inainte).
Avem aici un topic dedicat care clarifica acea "optiune Orange" de pe contul tau.
la 05-02-2024 10:38 PM
Salutare. Mulțumesc pentru răspuns.
"Acea "optiune" reprezinta marirea de 1 euro aplicata fiecarui serviciu"
Să înțeleg că este o majorare indiferent de ce abonament este vorba? Eu nu am ales nimic în plus.
05-02-2024 11:17 PM - editat 05-02-2024 11:31 PM
Da. Nu e optiunea ta. E optiunea/alegerea Orange-ului, ca sa zic asa. :)) Tu aveai optiunea ca, din momentul notificarii, in termen de 30 de zile, sa anunti ca nu esti de acord cu acea marire. Lipsa oricarei notificari din partea ta, s-a considerat un accept din partea ta.
Dar da, este la toate abonamentele, din cate stiu.
La fel ca si pe topicul deschis de mine acum ceva timp, cu aceeasi intrebare, nici mie nu mi-era clar ce e cu acea optiune, si, ca si tine, am presupus ca s-a activat ceva pe cont. De fapt, nu s-a activat nimic in plus. Serviciile sunt aceleasi. Doar tariful s-a modificat.
la 05-02-2024 10:40 PM
Salut @Klaudden,
Asa cum a spus si @arsradu aceea opțiune reprezintă o creștere a tarifelor pentru serviciile tale. Poti regăsi mai multe detalii pe factura sau chiar prin apel la 300 unde chiar iți răspunde cineva daca asculți ce zice robotul si faci ce zice acesta, trebuie doar sa ai răbdare. Pe chat la fel iți răspunde cineva instant, iar daca ai scris un mesaj din secțiunea Contact o sa primești cu siguranța un răspuns pe mail.
la 05-02-2024 10:50 PM
Salut. Ms mult de răspuns. Am aflat mai multe din această comunitate. Nu sunt abonat de telefonie Orange și 300 nu merge pe YOXO. Django e praf. Suportul e absent. Pe email nu am primit reply de la nimeni de peste o săptămână.
la 06-02-2024 09:27 AM
Cu plăcere, @Klaudden! Durează mai mult pana primești răspuns pe mail, ultima data mi-au răspuns in 7 zile lucrătoare. Ai trimis mesaj din secțiunea contact, https://www.orange.ro/contact/ sau ai trimis mail la vreo adresa de email?
De ce zici ca Djingo e praf? Ce nu ai reușit sa faci?
la 06-02-2024 10:57 AM
Obiectiv Django e praf. Te ajuta doar la problemele standard descrise in procedurile Orange de suport. La chestii mai putin standard o ia razna.
la 06-02-2024 11:02 AM
Exista opțiunea sa iei legătura cu un operator pentru a rezolva problema, de ce nu faci asta?
la 06-02-2024 10:45 PM
Djingo este un robot, care ca orice alt robot, e programat sa raspunda la intrebari ce contin cuvinte cheie. Nu te astepta sa discuti cu un robot cum discuti cu o persoana reala. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor