anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai am Internet pe Cablu sau Wi-Fi

Filip_Adrian13
Junior entuziast

De 8 luni am această problemă am Abonament fibră 2000 cand încerc să descarc un fișier de 35+ GB descarc 30% din fișier primesc o eroare că nu am internet după 30 de minute conexiunea la internet  este restabilită fără vro acțiune  din partea mea reiau procesul de descărcare mai încarcă 20% din nou fără internet și procesul de așteptare în restabilirea conexiuni durează  o oră.

1.Am verificat Cablul de fibră optică este cu testerul valori bune Conectorul SC / APC este curat ( exclud posibilitatea ca unul din cablurile CAT 6 UTP /FTP să fie problematice au fost testate).

2.Placa de Rețea a PC-ului funcționează ( testat pe altă rețea )

3.Exclus varianta ca doar pe un singur system să nu funcționeze testat  pe( tablete, Telefoane, Laptop, PlayStation ) WI-FI și Cablu LAN

Indicatori led de pe ONT sunt de culoare verde / Portocaliu stabile cand rămân fără internet ( am avut 2 modele un Live Box 6 și un ZTE Alb la ambele modele porturile sunt limitate la 1000 MB/s )

După aceste verificări am sunat la deranjamente  le-am expus problema au verificat de multe ori situația  și echipa din teren și departamentul tehnic am și creat acest incident de față cu echipa din teren care a verificat de mai multe ori datele din sistemele lor eu apăream că sunt conectat dar eu nici motorul de căutare google  nu puteam să îl accesez au înlocuit ONT-ul de 3 ori fără vrun rezultat pozitiv

Această problemă se repetă de fiecare data cand încerc să descarc ceva 35+ GB pe tablete, Telefoane, Laptop, PlayStation  Wi-Fi sau Cablu LAN în alte situați YouTube, video call, upload Files funcționează OK.

La upload Files traficul generat de această acțiune nu este mare urmărind graficul.

Din păcate nu am nici o captură de ecran care să o atașez aici☹️

A mai întâmpinat  cineva problema asta dacă da cum ați rezolvat această situație????

Un Sfat vă rog!!

Mulțumesc Anticipat!!!

 

1 Soluţie acceptată‚

Buna ziua problema a fost REZOLVATĂ prin trecerea echipamentului Orange în modul bridge acuma folosesc propriul meu echipament:

TP-Link - ER72-06 V2 https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-router-wired-router/er7206/ 

TP- Link - SG2218P https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-switch-smart/sg2218p/ 

2x TP-Link - EAP653 https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-wifi-ceiling-mount/eap653/ 

TP-Link - OC200v2 https://www.tp-link.com/ro/business-networking/omada-controller-hardware/oc200/v2/ 

totul funcționează perfect acuma😁

din spusele lor a fost o situație cu mai multi utilizatori nu se puteau autentifica in sistemul lor de acolo și eroare ( autentificare cu nume de utilizator si parolă din Dashboard-ul meu Fără indicator de LOSS.

Pachetele treceau de router și atât.

Dual-Stack Network a fost dezactivat temporar.

Vizualizare soluţie în postul original

30 Răspunsuri 30

În momentul când pierd accesul la internet indicatori led de pe router sunt ca în imaginea 1  nu ca în imaginea 2

IMG_6614.jpeg

IMG_6615.jpeg

Ok....asta e ciudat. Ziceai ceva de un led rosu/portocaliu... Deci, toate sunt pe verde, LOS-ul e stins, dar nu ai internet (cu toate ca LED-ul de Internet este aprins)?

Ar fi interesant de stiut daca, atunci cand "pica"...torrent-ul merge in continuare. Pentru ca, daca da, problema nu e de la internet, ci de acces pe HTTP.

Client Orange

Ledul portocaliu pe live box 6  indică stabilirea conexiuni la internet 

ledul portocaliu intermitent indică sincronizare / autentificarea 

ledul alb  indică loss sau nu este conectat

Pe ZTE este doar verde și roșu

Am inteles. Greseala mea. 🙂 In cazul asta, ar mai fi de vazut daca atunci cand pica pe http, merge in continuare pe torrent. Pentru ca am senzatia ca o sa mearga.

Client Orange

Nu vreau să greșesc, dar cred că vei încheia povestea prin schimbarea routerului sau cu o actualizare de firmware. Ceva nu duce cât ar trebui la acest router, iar la unele solicitări extreme.... cedează. Not ok.

L-am schimbat  de 2 ori  voi face zilele următoare o simulare la mine și pe urmă la un vecin  pentru că suntem la același ISP  posibil să fie un filtru.

Văd ce rezultat obțin  și  repet testul și la ISP DIGI  să văd ce rezultat obțin.

Nu mai pot accesa nimic

ruleaza testele de ping/nslookup de pe un alt laptop, te rog.
Routerul pare a fi functional, deci traficul pare a fi intrerupt din device, din VPN, din solutia de securitate, din motive independente de conexiunea fizica. 🙂
Ai ceva device (gen Bitdefender Box) care iti analizeaza traficul din retea?

Problema apare și pe PlayStation când încerc să dau jos un titlu ca God of War de pe serverele Sony 

Format Folosite APFS - Laptop  NTFS - Windows Desktop ExFAT - SSD Extern.

Cunosc Limitările FAT32 nu e Cazul aici.

Mulțumesc!😁

DanielaH
Moderator

@Filip_Adrian13, s-a rezolvat situația?

Buna ziua problema a fost REZOLVATĂ prin trecerea echipamentului Orange în modul bridge acuma folosesc propriul meu echipament:

TP-Link - ER72-06 V2 https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-router-wired-router/er7206/ 

TP- Link - SG2218P https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-switch-smart/sg2218p/ 

2x TP-Link - EAP653 https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-wifi-ceiling-mount/eap653/ 

TP-Link - OC200v2 https://www.tp-link.com/ro/business-networking/omada-controller-hardware/oc200/v2/ 

totul funcționează perfect acuma😁

din spusele lor a fost o situație cu mai multi utilizatori nu se puteau autentifica in sistemul lor de acolo și eroare ( autentificare cu nume de utilizator si parolă din Dashboard-ul meu Fără indicator de LOSS.

Pachetele treceau de router și atât.

Dual-Stack Network a fost dezactivat temporar.

Anonim
Neaplicabil

Mă bucur că ai rezolvat problema.

Modul bridge îl folosesc și eu pentru că vreau să mă bazez pe echipamentele mele.

cand îți resetează echipamentul fără vro notificare tu pierzi absolut toate acele setări care le-ai făcut: DNS, IP Range, Subnet Mask, Rezervări de IP etc, și sunt unele echipamente care nu poți să creezi un back-up al configurației ca să îi faci un restore

Anonim
Neaplicabil

Din păcate nu pot răspunde la întrebare fiind client Digi.