la 06-08-2024 10:02 PM - editat ultima oară la 07-08-2024 08:09 AM de DanielaH
De 8 luni am această problemă am Abonament fibră 2000 cand încerc să descarc un fișier de 35+ GB descarc 30% din fișier primesc o eroare că nu am internet după 30 de minute conexiunea la internet este restabilită fără vro acțiune din partea mea reiau procesul de descărcare mai încarcă 20% din nou fără internet și procesul de așteptare în restabilirea conexiuni durează o oră.
1.Am verificat Cablul de fibră optică este cu testerul valori bune Conectorul SC / APC este curat ( exclud posibilitatea ca unul din cablurile CAT 6 UTP /FTP să fie problematice au fost testate).
2.Placa de Rețea a PC-ului funcționează ( testat pe altă rețea )
3.Exclus varianta ca doar pe un singur system să nu funcționeze testat pe( tablete, Telefoane, Laptop, PlayStation ) WI-FI și Cablu LAN
Indicatori led de pe ONT sunt de culoare verde / Portocaliu stabile cand rămân fără internet ( am avut 2 modele un Live Box 6 și un ZTE Alb la ambele modele porturile sunt limitate la 1000 MB/s )
După aceste verificări am sunat la deranjamente le-am expus problema au verificat de multe ori situația și echipa din teren și departamentul tehnic am și creat acest incident de față cu echipa din teren care a verificat de mai multe ori datele din sistemele lor eu apăream că sunt conectat dar eu nici motorul de căutare google nu puteam să îl accesez au înlocuit ONT-ul de 3 ori fără vrun rezultat pozitiv
Această problemă se repetă de fiecare data cand încerc să descarc ceva 35+ GB pe tablete, Telefoane, Laptop, PlayStation Wi-Fi sau Cablu LAN în alte situați YouTube, video call, upload Files funcționează OK.
La upload Files traficul generat de această acțiune nu este mare urmărind graficul.
Din păcate nu am nici o captură de ecran care să o atașez aici☹️
A mai întâmpinat cineva problema asta dacă da cum ați rezolvat această situație????
Un Sfat vă rog!!
Mulțumesc Anticipat!!!
17-08-2024 01:03 PM - editat 17-08-2024 01:14 PM
Buna ziua problema a fost REZOLVATĂ prin trecerea echipamentului Orange în modul bridge acuma folosesc propriul meu echipament:
TP-Link - ER72-06 V2 https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-router-wired-router/er7206/
TP- Link - SG2218P https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-switch-smart/sg2218p/
2x TP-Link - EAP653 https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-wifi-ceiling-mount/eap653/
TP-Link - OC200v2 https://www.tp-link.com/ro/business-networking/omada-controller-hardware/oc200/v2/
totul funcționează perfect acuma😁
din spusele lor a fost o situație cu mai multi utilizatori nu se puteau autentifica in sistemul lor de acolo și eroare ( autentificare cu nume de utilizator si parolă din Dashboard-ul meu Fără indicator de LOSS.
Pachetele treceau de router și atât.
Dual-Stack Network a fost dezactivat temporar.
la 07-08-2024 11:02 AM
În momentul când pierd accesul la internet indicatori led de pe router sunt ca în imaginea 1 nu ca în imaginea 2
07-08-2024 11:05 AM - editat 07-08-2024 11:07 AM
Ok....asta e ciudat. Ziceai ceva de un led rosu/portocaliu... Deci, toate sunt pe verde, LOS-ul e stins, dar nu ai internet (cu toate ca LED-ul de Internet este aprins)?
Ar fi interesant de stiut daca, atunci cand "pica"...torrent-ul merge in continuare. Pentru ca, daca da, problema nu e de la internet, ci de acces pe HTTP.
la 07-08-2024 11:10 AM
Ledul portocaliu pe live box 6 indică stabilirea conexiuni la internet
ledul portocaliu intermitent indică sincronizare / autentificarea
ledul alb indică loss sau nu este conectat
Pe ZTE este doar verde și roșu
la 07-08-2024 11:14 AM
Am inteles. Greseala mea. 🙂 In cazul asta, ar mai fi de vazut daca atunci cand pica pe http, merge in continuare pe torrent. Pentru ca am senzatia ca o sa mearga.
la 07-08-2024 11:15 AM
Nu vreau să greșesc, dar cred că vei încheia povestea prin schimbarea routerului sau cu o actualizare de firmware. Ceva nu duce cât ar trebui la acest router, iar la unele solicitări extreme.... cedează. Not ok.
la 07-08-2024 11:38 AM
L-am schimbat de 2 ori voi face zilele următoare o simulare la mine și pe urmă la un vecin pentru că suntem la același ISP posibil să fie un filtru.
Văd ce rezultat obțin și repet testul și la ISP DIGI să văd ce rezultat obțin.
la 07-08-2024 11:17 AM
Nu mai pot accesa nimic
la 07-08-2024 11:20 AM
ruleaza testele de ping/nslookup de pe un alt laptop, te rog.
Routerul pare a fi functional, deci traficul pare a fi intrerupt din device, din VPN, din solutia de securitate, din motive independente de conexiunea fizica. 🙂
Ai ceva device (gen Bitdefender Box) care iti analizeaza traficul din retea?
la 07-08-2024 10:21 AM
Problema apare și pe PlayStation când încerc să dau jos un titlu ca God of War de pe serverele Sony
la 07-08-2024 10:34 AM
Format Folosite APFS - Laptop NTFS - Windows Desktop ExFAT - SSD Extern.
Cunosc Limitările FAT32 nu e Cazul aici.
Mulțumesc!😁
12-08-2024 11:56 AM - editat 12-08-2024 11:56 AM
@Filip_Adrian13, s-a rezolvat situația?
17-08-2024 01:03 PM - editat 17-08-2024 01:14 PM
Buna ziua problema a fost REZOLVATĂ prin trecerea echipamentului Orange în modul bridge acuma folosesc propriul meu echipament:
TP-Link - ER72-06 V2 https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-router-wired-router/er7206/
TP- Link - SG2218P https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-switch-smart/sg2218p/
2x TP-Link - EAP653 https://www.tp-link.com/us/business-networking/omada-wifi-ceiling-mount/eap653/
TP-Link - OC200v2 https://www.tp-link.com/ro/business-networking/omada-controller-hardware/oc200/v2/
totul funcționează perfect acuma😁
din spusele lor a fost o situație cu mai multi utilizatori nu se puteau autentifica in sistemul lor de acolo și eroare ( autentificare cu nume de utilizator si parolă din Dashboard-ul meu Fără indicator de LOSS.
Pachetele treceau de router și atât.
Dual-Stack Network a fost dezactivat temporar.
la 17-08-2024 01:13 PM
Mă bucur că ai rezolvat problema.
Modul bridge îl folosesc și eu pentru că vreau să mă bazez pe echipamentele mele.
la 17-08-2024 01:23 PM
cand îți resetează echipamentul fără vro notificare tu pierzi absolut toate acele setări care le-ai făcut: DNS, IP Range, Subnet Mask, Rezervări de IP etc, și sunt unele echipamente care nu poți să creezi un back-up al configurației ca să îi faci un restore
la 17-08-2024 01:52 PM
Din păcate nu pot răspunde la întrebare fiind client Digi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor