anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu imi merge aparatul de wifi zte, este aprin cu verde power si cu rosu LOS, ma poate ajuta cineva?

Stefania1
Junior
 
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Stefania1: Bun venit în Comunitate. De când a apărut problema la router? LOS cu roșu înseamnă că undeva pe traseu său FO este întreruptă sau îndoită. Nu ai "deranjat" forma /traseul fibrei optice care de preferat este să aibă un traseu cât mai rectiliniu (fără îndoituri)? Ce poți face este să verifici să nu fie fibra optică din casă îndoită sau dacă alți vecini au probleme similare. În caz contrar problema poate fi oriunde pe traseu în exterior, dar pentru aceasta trebuie anunțați cei de la Orange, aici. Succes. Revino pe topic cu detalii sau noutăți. 

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

arsradu
#StarMember

Buna Stefania,

Bine ai venit in Comunitate!

LOS pe rosu inseamna ca terminalul nu primeste semnal de la operator.

Solutia este sa faci o sesizare de nefunctionare la 300 sau 0374 300 300 (ramura 1-3-2) sau la una dintre adresele de email de aici. Probabil ca cel mai rapid ar fi telefonic totusi.

Client Orange

Buna am sunat dar cum este sambata nu raspunde nimeni 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Poți suna și mâine, după ora 8.00, la 300, apoi formezi 1-3-2, pentru asistență. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Eu zic să-i dai o resetare sau măcar o repornire, dacă nu ai făcut-o deja! Eu așa fac și am acest router și își revine.

Baftă!

Buna, am facut si nimic

FLo1
#StarMember

@Stefania1: Bun venit în Comunitate. De când a apărut problema la router? LOS cu roșu înseamnă că undeva pe traseu său FO este întreruptă sau îndoită. Nu ai "deranjat" forma /traseul fibrei optice care de preferat este să aibă un traseu cât mai rectiliniu (fără îndoituri)? Ce poți face este să verifici să nu fie fibra optică din casă îndoită sau dacă alți vecini au probleme similare. În caz contrar problema poate fi oriunde pe traseu în exterior, dar pentru aceasta trebuie anunțați cei de la Orange, aici. Succes. Revino pe topic cu detalii sau noutăți. 

Buna, bine v am gasit, ieri mi l au instalat si dupa 2 ore nu a mai mers, am sunat azi dar cum este sambata nu i nimeni, o sa mai incerc luni 

@Stefania1: Așa cum menționam anterior,  cablul de fibră optică (cel care vine de afară și intră in router) are continuitate și nu este îndoit pe traseu? Orice îndoitură duce la întreruperea semnalului. Dacă e ok, atunci nu rămâne varianta contactării Orange pe luni dimineață. 

Asa a fost, era comoda peste fir, nu credeam ca este atat de ‘sensibil’ firul, a luat o imediat, multumesc frumos 🥰

@Stefania1: E bine și mă bucur că s-a rezolvat problema. Din păcate una din condițiile de funcționare a FO este să nu fie îndoită/turită/bătătorită. Altfel se întrerupe funcționarea acesteia. Deci pe cât e firul de subțire .... așa e și sensibilitatea acestuia. Deci grijă de acesta. În caz de defect/rupere FO nu va merge înnodată ci doar înlocuită sau "sudată"(o operațiune mai specială).👍😉

Te mai așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții. O noapte frumoasă. 

Anonim
Neaplicabil

O sa trebuiasca sa suni la Orange sa faci o sesizare, care o sa se rezolve la pastele cailor. Ti se zice la telefon ca-ti face programare in ziua in care suni, numai sa stai sa astepti si nimic. Suni iar, intrebi ce se intampla, si-ti spune ca solicitarea ta se afla in termenul de 48 de ore de solutionare. Intrebi daca te lasa pe weekend fara internet, si ti se zice ca Departamentul de Asistenta Tehnica lucreaza si sambata. Si te trezesti duminica cum pierzi un client pentru ca nu poti accesa programele acestuia sa-ti termini treaba. Pentru ca lucrezi de-acasa, n-ai net, si provider-ului nu-i pasa. A, sa nu mai vorbim de faptul ca din 3 agenti care iti preiau apelurile, 2 iti vorbesc de sus, de parca esti ultimul gunoi gasit pe langa tomberon. Calitatea serviciilor din oferta Orange este foarte buna, insa la capitolul Customer Service este jenant de jos. 

@Anonim: Problema a fost rezolvată de către abonat. Deci "povestea" e fără legătură cu ultimul mesaj oferit de inițiator. Noapte bună.