la 26-01-2023 09:44 AM - editat ultima oară la 26-01-2023 10:13 AM de DanielaH
De 2 luni nu am semnal deci daca se conectează 2 persoane nu mai merge deloc. Am făcut sesizare de 2 ori și nimic. Am de gând să renunț la abonament.
la 26-01-2023 10:06 AM
@roxanadiaconu91: Bun venit în Comunitate. Dacă în convine abonamentul nu are rost să iei decizii radicale. Vezi dacă nu poți schimba routerul cu un alt model. Dă-ne detalii despre actualul device și eventual încearcă să iei legătura cu Orange printr-una dintre variantele de aici: telefonic (apel la 300), chatul Djingo, email, sau chiar din pagina de contact conform formularului online respectiv.
Te așteptăm să revii cu detalii.
la 26-01-2023 09:35 PM
Salutare!
Te referi la router 4g sau prin fibră?
Ce model este?
la 27-01-2023 10:50 AM
Poate ar trebui schimbat routerul. Singurul lucru pe care poti sa il faci este sa insisti, si cel mai bine este sa insisti prin rezilierea contractului. Daca depui o cerere de reziliere pe orange.ro/contact si cand te suna le spui ca reziliezi pentru ca nu functioneaza serviciul cum trebuie, sa vezi cum se rezolva problema! Daca nu ai alta varianta, incearca...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor