anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu îmi merge internetul dar pe router apare ca e totul ok

Andrada1411
Junior
De 2 zile am problema cu routerul, este modelul Huawei B311-221 cu cartela. A început prin a se stinge toate barele de semnal iar după 2 minute apăreau din nou dar culoarea era albastru închis, apoi iar se stingeau și culoarea devenea albastru mai deschis. Am încercat sa îi dau restart de zeci de ori, sa il mut prin casa și sa scot cartela. Initial mergea ce mergea dar de o zi nu mai merge deloc, factura este plătită, nu stiu care ar fi problema, nu s-a mai întâmplat pana acum.
10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! I-ai schimbat cumva locația în ultimele zile? Te întreb pentru că, dacă este net fix și îi schimbi locația și nu se mai conectează pe antena pe care te conectai inițial, ți se întrerupe conexiunea și trebuie să contactezi Serviciul clienți pentru a-ți reporni internetul. Ai aici ceva despre ce trebuie să faci dacă ai schimbat locația: https://comunitate.orange.ro/questions/1993469-schimba-adresa-utilizare-abonamentele-internet-fix-4g De asemenea, dacă nu i-ai schimbat locația, trebuie să știi că acel model router mai are unele probleme și te sfătuiesc să îi contactezi pe cei de la Serviciul clienți pentru a te ajuta cu o resetare de cont de cont din centrală. Eu am avut și mai am incă routerele Huawei B 525 și B 535, care sunt foarte stabile. De modelul tău se vaită mulți clienți. Ai detalii pe aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2824144-probleme-internet-4g-modem-huawei-b311 sau: https://comunitate.orange.ro/questions/2837993-probleme-router-b311 sau: https://comunitate.orange.ro/questions/2365840-probleme-net-router-b311-221 sau: https://comunitate.orange.ro/questions/2647718-modem-4g-pierde-conexiunea-saptamanal Chiar îmi pare rău, dar nu știu ce să faci în afară de a renunța la el și a-ți lua ceva gen B 525 sau 535. Baftă!

BlackWolf
Maestru
Buna Andrada! Din descrierea ta pare ca routerul tau s-a defectat si trebuie trimis in garantie la Orange. Incearca sa verifici, daca merge cu un alt router daca ai vreo unul la dispozitie. Daca nu, du-te cu el la un Orange Shop si se ocupa ei mai departe. Poti incerca si sa suni la 300 sau sa intri in legatura cu un operator in chat-ul din My Orange si vezi ce spun si ei. Oricum B311-le nu este un router prea stralucit, te poti astepta sa se strice oricand. Cum a zis colegul, daca vrei ceva mai bun, ia un Huawei B525 sau B535

Andrada1411
Junior
Salut! Nu am schimbat locația, unicul motiv pentru care am ales internet fix de la Orange e deoarece cartierul in care locuiesc nu are încă infrastructura de fibra optica și semnalul nu e cel mai bun, cei de la orange m-au asigurat ca o sa îmi meargă internetul in zona asta. A trecut mai mult de o luna de la începerea contractului, mai este in garanție router ul? Și dacă iau router ul pe care mi l-ați recomandat trebuie sa îl plătesc sau îl înlocuiesc pe acesta? Mulțumesc mult pentru răspunsuri!

BlackWolf
Maestru
Cu placere! Pana acum 2 zile ti-a mers bine internetul, nu? Mobil de la Orange ai? Routerul in mod normal are 2 ani garantie, deci il poti trimite fara probleme. Din pacate trebuie sa cumperi separat roterul recomandat, nu se mai dau la contract. Alege Huawei B535-ul, pentru ca e mai nou. Il gasesti la vreo 250 lei sigilat pe OLX sau de la Orange la 447 lei. Trimiti la garantie B311-le sa ti-l repare si ti-l trimit inapoi sau iti trimit un B311 nou, iar tu vei avea 2 routere. Asta este, nu ai ce face daca vrei performanta mai buna si mai putine probleme. Eu zic sa te duci cu routerul la un Orange Shop, le spui si lor ce si cum si ti-l si verifica pe loc. Oricum trebuie sa te duci acolo ca sa-l trimiti la garantie..... https://www.orange.ro/magazin-online/modemuri/soyea-b535_333-4gplus-flybox

BlackWolf
Maestru
Totuși înainte de toate baga cartela din router într-un telefon, fa setările de internet clasice și vezi dacă merge. Ar trebui sa mearga. Sa nu pleci de la locația actuala a routerului

Andrada1411
Junior
Pana acum 2 zile mi-a mers ok, n-am avut probleme. Mobil de la Orange nu am, serviciul de internet e unicul pe care îl am de la ei și deja după o luna sunt cam dezamagita. O sa trec luni la un Orange Shop sa vad ce pot rezolva. In legatura cu cartela, am încercat sa o bag in telefon după achiziționare dar internetul nu funcționează pe telefon,mi s-a zis ca doar pe router poate funcționa. Mersi din nou!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Dacă e net fix 4g, nu funcționează în telefon.

BlackWolf
Maestru
Ah, am înțeles. Ma gândeam ca, cu setările adecvate ar trebui sa funcționeze pe orice device. Eu Fix-ul 4G nu l-am folosit decât în router, nu am încercat sa îl bag în alt device. Andrada, soluția asta e, sa treci pe la ei sa vezi ce îți spun. Dacă aveai un abonament mobil sau cartela Prepay de la Orange era mai ușor de verificat și starea rețelei din zona. Sa ne ții la curent. De ce ești dezamăgită, ce probleme mai sunt inafara de asta de acum? Cu plăcere!

Andrada1411
Junior
Buna din nou, am trecut azi pe la Orange Shop și le-am explicat problema, mi-au înlocuit cartela și au trimis sezizare la Orange sa îmi dea reset la locație. Au zis sa ma duc acasă sa încerc sa vad dacă merge cu cartela noua dar aceeași problema. Am sunat la servicii clienti și am stat o ora la telefon cu un domn care a încercat sa ma ajute dar in zadar, nici el nu știe care e problema. Am zis sa încerc sa pun cartela mea din telefon in router și asta merge fără probleme. Ma gândesc ca e problema la rețea ca router-ul nu pare defect având in vedere ca funcționează cu cartela mea. Oare pot sa închid contractul cu Orange din cauza acestei probleme dacă nu se remediază in următoarea săptămâna?

BlackWolf
Maestru
Buna Andrada! Ce ciudatenie. Fa o sesizare, poate vin sa verifice reteaua din zona, pentru ca sunt probleme. Poate daca vin, rezolva problema. Si in caz de nefunctionalitate poti inchide oricand abonamentul, chiar daca esti in perioada minima contractuala