la 11-12-2022 05:25 AM - editat ultima oară la 12-12-2022 08:47 AM de DanielaH
De la ora 12 ziua pana la 5.24 dimineața nu am cablu Tv si wi fi.
Care este cauza?
la 11-12-2022 06:36 AM
Salutare!
Trebuie să suni la ei, la numărul 300 sau 0374300300 ( din orice rețea), apoi formezi 1-3-2.
Doar ei pot să te ajute și să ducă la rezolvarea problemei!
Succes!
la 11-12-2022 08:19 AM
Idem si la mine, aceeasi problema, fara cablu si wifi, sector3
la 11-12-2022 07:57 PM
@Nicu_I: vreo schimbare între timp? Alte concluzii? De contactat doar luni la dimineață, în cel mai fericit caz.
la 11-12-2022 08:43 PM
la 11-12-2022 09:20 AM
Nu stiu cum a fost vremea la voi, dar daca a fost vijelie, e posibil sa fi afectat alimentarea cu curent a dispozitivelor. Dupa cum zicea si Vio, trebuie anuntata situatia (cu toate ca cel mai probabil e deja cunoscuta) printr-un apel la 300/0374 300 300.
11-12-2022 03:14 PM - editat 11-12-2022 03:16 PM
Radule, o fi cum zici, dar realitatea în "furnizarea și alimentare cu en. electrică" stă puțin altfel. Îți prezint doar două cazuri prin care nu e vinovat distribuitorul de en.electrică, restul fiind povești. 1.Dacă defectul Orange este individual/local (cauzat de lipsa e.e. la echipamentele de la utilizator), atunci ar trebui ca proprietarul să fie în ... întuneric, dar nu este. Deci se exclude acest caz. 2.Dacă defectul este undeva la distanță, la furnizarea serviciilor, chiar și în lipsa alimentării cu e.e., ar trebui ca problema să afecteze un areal mai mare (se pare că este un caz izolat), iar la acele niveluri, alimentarea cu e.e. nu este radială (are cel puțin un circuit de rezervă), ca să nu mai vorbim de instalații prevăzute inclusiv cu UPS.
Deci problema cu "curentu' " nu e valabilă nici măcar la un streaming, întrucât aceste servicii nu depind de alimentarea cu e.e. local, ci la server, unde gradul de prioritate și siguranță în alimentare cu e.e. este diferit de cel al unui casnic. 😉
11-12-2022 04:31 PM - editat 11-12-2022 04:31 PM
Flo, daca switch-ul care iti face legatura la net nu e alimentat, e irelevant daca serverul de pe care incerci sa te uiti la Netflix are sau nu curent. Pentru ca nu ajungi pana la el. Nu ai posibilitatea sa te conectezi la internet in primul rand. Conexiunea ta la internet trece prin acel switch. Daca switch-ul e offline, tu esti offline.
Imagineaza-ti o retea de calculatoare in care router-ul are net, dar switch-ul la care sunt legate toate calculatoarele din retea, nu are. Intre router si switch exista un cablu, dar nefiind alimentat switch-ul, e irelevant daca e conectat sau nu. Crezi ca o sa poti sa te uiti la Netflix in cazul asta? 🙂 Nu, pentru ca toata reteaua ta de calculatoare este offline, din cauza acelui switch.
Din cate pot sa observ, problema din sectorul 3 este destul de generala. Acuma, ca e o problema de alimentare cu curent sau o defectiune a echipamentelor Orange, n-am de unde sa stiu. Ziceam doar ca, in general, cam asta e cauza.
la 11-12-2022 06:13 PM
Radule, scenariul tau e la nivel micro în care femeia de serviciu scoate switch-ul din priză ca să își "facă loc aspiratorului", chiar dacă acel switch are importanță strategică. Astfel de cazuri sunt cum spuneam la firme de apartament pe contract de casnic. Acolo unde e vorba de continuitate în alimentarea cu e.e., astfel de situații nu se întâmplă. Nivi măcar din greșeală. Caz concret: a preluat Orange serviciile fixe de telefon. Ce zici dacă dorind să apelezi 112 descoperi că numărul nu e alocat pentru că ar fi centrala e "fuse burn out"? Există totuși anumite grade de prioritate și responsabilitate unde scenarii cu "s-a stins lumina" nu au ce căuta.
@Mire1: Wifi-ul este pe fibră sau 4G? La domiciliu ai probleme cu energia electrică sau nu? În orice caz, pe mobil n-ar trebui să ai probleme la accesarea serviciilor TV și nici cele de internet.
11-12-2022 06:23 PM - editat 11-12-2022 06:23 PM
112 (serviciu de urgenta) si serviciile de internet si tv ale unui operator nu prea se pot compara. 🙂 Inteleg analogia, dar nu e acelasi lucru. Una e sa nu te poti uita la TV si alta e sa nu poti apela la Salvare de exemplu. Una e urgenta, cealalta nu.
Acuma, nu zic ca nu exista protectii si redundante in cazul asta. Daar...cine stie.
Cel mai bine eu zic sa asteptam eventual un raspuns oficial care ne poate spune concret care a fost cauza defectiunii.
la 11-12-2022 07:55 PM
"Nu prea se compară" ... de ce? Or fi alt regim aplicat switch-urilor? Cum lipsește alimentarea unora poate lipsi la oricare. 😁
Dar fi liniștit. Dacă e de la "curent" atunci e acela de pe scară /bloc, nu de la serverele Orange, și nici switch-uri dintre cartiere. În principiu la un București cam 5-6 străzi afectate.... arondate unui PT (post de transformare).... pentru că nu duce mai mult ca putere alocată consumatorilor.
la 13-12-2022 09:59 AM
@Mire1, s-a rezolvat situația?
la 13-12-2022 11:01 AM
sulutare,
da, situatia s-a rezolvat luni 12.12.2022 la ora 09.00
a durat fix 36 ore, dar este bine cand se termina cu bine
sa vad cum o rezolv cu proiectele pe care tb sa le transmit....
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor