la 11-12-2022 02:58 PM - editat ultima oară la 13-12-2022 11:08 AM de DanielaH
Dupa aproape 14 ore serviciile fixe de telefonie, internet, cablu tv sunt neutilizabile. Dupa 3 apeluri la nr de servicii clienti (300), nu stiu cand se va remedia, nu au un feedback de la echipa de interventii si nu isi asuma nimic.
Deci prelarea telekom de catre orange nu este chiar asa de buna cum ma gandeam
Avarie in toata zona unde locuiesc, sector 3
la 11-12-2022 03:25 PM
@Nicu_I: Poți preciza mai exact arealul afectat, adică 2-3străzi din zona domiciliului. "Sectorul3" nu este o zonă restrânsă. Că zici "sector3" sau "București" e la fel de exact. Pe de altă parte ce fel de servicii sunt afectate? TV:cablu, satelit, streaming tv? INTERNET: fibră, 4G, cablu UTP sau ADSL? TELEFONIE FIXĂ? La telefonie mobilă ai probleme? Revino cu detalii. Numai bine.
11-12-2022 04:59 PM - editat 11-12-2022 06:05 PM
Salutare!
Destul de neplăcută situația și sper să se rezolve cât mai repede!
Marea problemă este că pe weekend toate se mișcă greu.
la 11-12-2022 08:39 PM
Salut!
Sper si eu sa se rezolve cat mai repede
la 13-12-2022 09:58 AM
@Nicu_I, s-a rezolvat situația?
la 13-12-2022 11:04 AM
buna @DanielaH
s-a rezolvat ieri, 12.12.2022 la ora 09.00, dupa 36 ore si fara o explicatie care a fost cauza
la 13-12-2022 11:07 AM
Mă bucur că s-a rezolvat și mulțumim pentru confirmare.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor