anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aveam o promisiune cu noul router, dar nimeni nu a mai venit

nyestemiklos
Începător

Aveam o promisiune cu noul router, dar nimeni nu a mai venit.

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember

Salut,

Noi aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu avem de unde sa stim despre ce router e vorba, cine sau ce ti-a promis, sau cand ar fi trebuit sa ajunga acel produs. 🙂

Am rugamintea sa iei legatura cu un consultant la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea), si sa vezi care mai e statusul "promisiunii". Mai mult de atat, din pacate nu avem cum sa te ajutam.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți să-i contactezi prin intermediul Serviciului clienți  (300 sau 0374300300, din orice rețea) sau chiar pe cei care ți-au făcut promisiunea.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@nyestemiklos, ai luat legătura cu colegii noștri? Ai primit routerul nou?

nyestemiklos
Începător

Sambata finalizeaza, acum nu avem internet, a doua zi...

DanielaH
Moderator

Mulțumim pentru confirmare! Te așteptăm să revii cu vești bune când s-a rezolvat.