anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa Cablu si wi fi

Mire1
Începător

De la ora 12 ziua pana la 5.24 dimineața nu am cablu Tv si wi fi.

Care este cauza?

12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Trebuie să suni la ei, la numărul 300 sau 0374300300 ( din orice rețea), apoi formezi 1-3-2.

Doar ei pot să te ajute și să ducă la rezolvarea problemei!

Succes!

Nicu_I
Junior

Idem si la mine, aceeasi problema, fara cablu si wifi, sector3

@Nicu_I: vreo schimbare între timp? Alte concluzii? De contactat doar luni la dimineață, în cel mai fericit caz. 

@FLo1 inca nimic, am aflat ca se lucreaza

Zona- bd constantin brancusi

 

arsradu
#StarMember

Nu stiu cum a fost vremea la voi, dar daca a fost vijelie, e posibil sa fi afectat alimentarea cu curent a dispozitivelor. Dupa cum zicea si Vio, trebuie anuntata situatia (cu toate ca cel mai probabil e deja cunoscuta) printr-un apel la 300/0374 300 300.

Client Orange

Radule, o fi cum zici, dar realitatea în "furnizarea și alimentare cu en. electrică" stă puțin altfel. Îți prezint doar două cazuri prin care nu e vinovat distribuitorul de en.electrică, restul fiind povești. 1.Dacă defectul Orange este individual/local (cauzat de lipsa e.e. la echipamentele de la utilizator), atunci ar trebui ca proprietarul să fie în ... întuneric, dar nu este. Deci se exclude acest caz. 2.Dacă defectul este undeva la distanță, la furnizarea serviciilor, chiar și în lipsa alimentării cu e.e., ar trebui ca problema să afecteze un areal mai mare (se pare că este un caz izolat), iar la acele niveluri, alimentarea cu e.e. nu este radială (are cel puțin un circuit de rezervă), ca să nu mai vorbim de instalații prevăzute inclusiv cu UPS.

Deci problema cu "curentu' " nu e valabilă nici măcar la un streaming, întrucât aceste servicii nu depind de alimentarea cu e.e. local, ci la server, unde gradul de prioritate și siguranță în alimentare cu e.e. este diferit de cel al unui casnic. 😉

Flo, daca switch-ul care iti face legatura la net nu e alimentat, e irelevant daca serverul de pe care incerci sa te uiti la Netflix are sau nu curent. Pentru ca nu ajungi pana la el. Nu ai posibilitatea sa te conectezi la internet in primul rand. Conexiunea ta la internet trece prin acel switch. Daca switch-ul e offline, tu esti offline.

Imagineaza-ti o retea de calculatoare in care router-ul are net, dar switch-ul la care sunt legate toate calculatoarele din retea, nu are. Intre router si switch exista un cablu, dar nefiind alimentat switch-ul, e irelevant daca e conectat sau nu. Crezi ca o sa poti sa te uiti la Netflix in cazul asta? 🙂 Nu, pentru ca toata reteaua ta de calculatoare este offline, din cauza acelui switch.

Din cate pot sa observ, problema din sectorul 3 este destul de generala. Acuma, ca e o problema de alimentare cu curent sau o defectiune a echipamentelor Orange, n-am de unde sa stiu. Ziceam doar ca, in general, cam asta e cauza.

Client Orange

Radule, scenariul tau e la nivel micro  în care femeia de serviciu scoate switch-ul din priză ca să își "facă loc aspiratorului", chiar dacă acel switch are importanță strategică. Astfel de cazuri sunt cum spuneam la firme de apartament pe contract de casnic. Acolo unde e vorba de continuitate în alimentarea cu e.e., astfel de situații nu se întâmplă. Nivi măcar din greșeală. Caz concret: a preluat Orange serviciile fixe de telefon. Ce zici dacă dorind să apelezi 112 descoperi că numărul nu e alocat pentru că ar fi centrala e "fuse burn out"? Există totuși anumite grade de prioritate și responsabilitate unde scenarii cu "s-a stins lumina" nu au ce căuta.

@Mire1: Wifi-ul este pe fibră sau 4G? La domiciliu ai probleme cu energia electrică sau nu? În orice caz, pe mobil n-ar trebui să ai probleme la accesarea serviciilor TV și nici cele de internet. 

112 (serviciu de urgenta) si serviciile de internet si tv ale unui operator nu prea se pot compara. 🙂 Inteleg analogia, dar nu e acelasi lucru. Una e sa nu te poti uita la TV si alta e sa nu poti apela la Salvare de exemplu. Una e urgenta, cealalta nu.

Acuma, nu zic ca nu exista protectii si redundante in cazul asta. Daar...cine stie. 

Cel mai bine eu zic sa asteptam eventual un raspuns oficial care ne poate spune concret care a fost cauza defectiunii.

Client Orange

"Nu prea se compară" ... de ce? Or fi alt regim aplicat switch-urilor? Cum lipsește alimentarea unora poate lipsi la oricare. 😁

Dar fi liniștit.  Dacă e de la "curent" atunci e acela de pe scară /bloc, nu de la serverele Orange, și nici switch-uri dintre cartiere. În principiu la un București  cam 5-6 străzi afectate.... arondate unui PT (post de transformare).... pentru că nu duce mai mult ca putere alocată consumatorilor.

DanielaH
Moderator

@Mire1, s-a rezolvat situația?

Nicu_I
Junior

sulutare,

da, situatia s-a rezolvat luni 12.12.2022 la ora 09.00

a durat fix 36 ore, dar este bine cand se termina cu bine

sa vad cum o rezolv cu proiectele pe care tb sa le transmit....