anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsă semnal internet din 10.01.2025!

BogdanSE
Vizitator

   Bună ziua, fapt: nu beneficiez de rețeaua de internet corespunzătoare abonamentului meu, încă din data de 10.01 anul curent, seara, când în urma intervenției unei echipe de tehnicieni contractați de Orange la terminalele din holul blocului în care locuiesc, intervenție solicitată de un alt client Orange din bloc, rețeaua de internet pentru toți clienții Orange din bloc (nu știu câți suntem) nu mai funcționează! Menționez că am trimis sesizări în legătură cu această defecțiune, în repetate rânduri, dar răspunsul pe care-l primesc instantaneu este că "există o defecțiune generală în zonă, în curs de remediere". Am reușit să stau de vorbă și cu operatori umani, în două rânduri, întâia dată chiar a doua zi după constatarea defecțiunii (11.01.2025), iar ultima conversație a avut loc săptămâna trecută, Joi 16.01.2025: mi s-au dat asigurări verbale că situația TREBUIE să se rezolve în curând! Ei bine, înțeleg că orice problemă de acest gen ar trebui soluționată în maxim 72 de ore! Consider că s-a depășit limita bunului simț și a înțelegerii/ toleranței interumane, ca să nu mai zic de prevederile contractului între companie si client! Nu știu ce să mai fac și la cine să mai apelez pentru a vedea un rezultat, oricum ar fi, la această problemă! Plătesc regulat un abonament și nu beneficiez de obiectivul contractului respectiv, în curând se vor împlini două săptămâni! A mai experimentat cineva din comunitate o asemenea situație?

1 Răspuns 1

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Dacă este o sesizare in curs și încă nu s-a rezolvat problema, atunci este probabil ceva mai complicat. Poți cere și ceva reduceri la abonament și să le mai scrii, pentru a pune cumva presiune să rezolve mai repede,mai ales că sunteți mai mulți în situația respectivă.

Baftă multă!