anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet nefunctional, toate platile la zi

Angela21
Începător

Bună ziua, am și eu o întrebare ! 
Printre multele dificultăți pe care le am întâlnit de când sunt la orange, am întâmpinat problema de a nu mi funcționa internetul, având în vedere ca, factura este plătită și sunt cu toate plățile la zi . 
Routerul este conectat si totodată băgată în priză, însă acesta nu se aprinde .

Nu înțeleg care ar fi problema. 
 Am fost în această zi la o magazinul fizic orange, și mi s a spus să sun la un cooperator pentru a rezolva problema, însă nimeni nu a fost dispus să mi răspundă de 15 minute .. 

4 Răspunsuri 4

Trixen
#StarMember

Salutare,

Probabil intampini un incident cu serviciul de internet.
Din My Orange, alege abonamentul de internet, apoi la sumar intra pe Vezi Status:

Trixen_0-1754920337596.png

Alege adresa de instalare si ai buton pentru a anunta un deranjament.

Din aplicatie, din partea de sus poti merge sa alegi contul, apoi Internet -> adresa de instalare -> verifica statusul -> anunta deranjament

Cred ca e cea mai rapida cale pentru a anunta ca intampini o problema. Este posibil sa ti se ceara sa treci prin ceva pasi (ex: opreste/porneste routerul). Daca nu ma insel, poti programa o interventie tehnica direct de acolo.

Edit: Este relevant cum arata routerul: nu porneste deloc (toate becurile stinse)? Se aprinde power dar nu clipeste nimic altceva? Clipeste cu rosu LOS? Daca nu clipeste deloc, incearca sa il bagi in alta priza. Daca clipeste rosu LOS, nu ai semnal pe fibra si nu e ceva ce poti rezolva direct.

DanielaH
Moderator

Angela, bun venit în Comunitate!

Este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp? În ce localitate te afli?

delfinas
#StarMember

Angela, bun venit in Comunitate!!!

Daca nu se aprind ledurile routerului, e posibil ca problema sa fie la router/incarcator sau la priza.

DanielaH
Moderator

@Angela21, s-a rezolvat situația cu Internetul?