la 25-04-2025 08:40 AM - editat ultima oară la 25-04-2025 10:04 AM de DanielaH
la 25-04-2025 09:23 AM
Nicu, bun venit în Comunitate!
Este o situație nouă sau ea persistă de mai mult timp? În ce localitate te afli?
la 25-04-2025 10:01 AM - editat ultima oară la 25-04-2025 10:17 AM de delfinas
Parscov Buzau, initial a mers, cateva zile, apoi se deconecta si reconecta constant, fara a se deschide vreo pagina. A venit un tehnic care nu a rezolvat, ieri au trimis un altul, care a schimbat alimentatorul si, cu chiu cu vai, mergea... a facut si proba si cu un mesh, dar fara nicio diferenta, iar de aseara am mizeria din pozele atasate.
la 25-04-2025 09:54 AM
Salut,
Ai testat viteza și prin cablu?
Din imagine reiese că testul a fost făcut prin wifi (router tp link ).
la 25-04-2025 10:04 AM
nu, atata timp cat ambele speed test au fost facute in aceleeasi conditii, adica wifi, aceeasi incapere acelasi pc. nu mai spun ca si pe telefon am probleme dimineata, adica fara net !
la 25-04-2025 10:26 AM
Ar trebui sa le ceri schimbarea echipamentului având în vedere problemele legate de alimentator.
la 25-04-2025 10:28 AM
da, asa o sa fac dar imi e o mare lehamite sa ajung sa vorbesc cu cineva... stii care e procedura cea mai rapida ?
la 25-04-2025 10:32 AM
Ai varianta de comunicare prin chat sau telefonic.
Eu as merge pe varianta contactării prin telefon unde poți explica problema in timp real.
Pe chat convorbirea nu este in timp real.
la 25-04-2025 09:09 PM
da, de-aia intrebam cum ajung mai repede pe menu sa vorbesc cu un operator
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor