la 15-09-2023 08:27 PM
Nu există internet în Cladova din 31 august (azi este 15 septembrie).
Niciun ajutor de la Orange (e-mail, telefon, 300). Orange shop din Arad mi-a spus că un tehnician va vizita casa pe 13 septembrie - nu a venit nimeni - acesta este cel mai inutil serviciu pe care l-am văzut vreodată.
la 16-09-2023 06:23 AM
Salutare!
Îmi pare sincer rău să aud despre așa ceva si mi se pare destul de neplăcut, chiar jenant. Ai depus și o sesizare scrisă din secțiunea Contact?
Dacă ești client Orange Romania, de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Dacă ești client Orange Romania Comunications, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Și totodată trebuie să le soliciți să ți se scadă din factură toată perioada de nefuncționalitate a serviciilor.
Baftă!
la 27-09-2023 09:08 PM
Bună, Vio 73.
Îmi pare rău că am întârziat să vă răspund - nu aveam internet!.
Contul meu era la Orange Telecommunications.
Am aflat în sfârșit că Orange înlocuiește întregul cablu care merge în satul nostru, ceea ce cred că este un lucru bun.
Ceea ce a fost rău este că acest lucru a durat 3 săptămâni, dar Orange nu a făcut nicio încercare de a-și anunța clienții că serviciul (Televiziune și Internet) nu va exista timp de 3 săptămâni. Este greu de inteles de ce nu au putut instala noul cablu 'in paralel' cu cel vechi.
Mulți oameni mi-au spus cum să contactez Orange - și totul este inutil! Dacă sun la #300, ajung în punctul în care îmi cer un cod de cont, un număr de telefon sau un CNP - când introduc oricare dintre acestea (corect), mi se spune că baza lor de date nu le recunoaște.
De asemenea, am aflat că atunci când mi se cere să introduc un răspuns folosind aplicația pentru telefon, trebuie să fac acest lucru în timp ce femeia din aplicație vorbește în mod activ - nu reușește dacă aștept până când nu mai vorbește - așa că doar una sau două secunde pentru a răspunde .
Folosirea telefonului meu mobil pentru a intra online este la fel de inutilă - chatbot-ul pur și simplu nu funcționează - faceți clic pe el și nimic.
M-am dus la magazinul Orange din Arad pentru a încerca să obțin câteva informații. După multe telefon, fata mi-a spus că „a doua zi” va veni la mine acasă un tehnician – în visele ei, poate – nimeni nu a venit atunci sau oricând. Nu a spus nimic despre înlocuirea cablului.
M-am înregistrat pentru un mesaj SMS despre returnarea serviciului - asta nu s-a întâmplat niciodată.
Am aflat în sfârșit cu câteva ore înainte ca serviciul să fie restabilit pentru că i-am văzut pe inginerii de cablu lucrând la linie, așa că i-am întrebat despre asta - atât de mult pentru Orange Customer Service.
În acele 3 săptămâni, am pierdut multe afaceri de la clienții de consultanță, totuși Orange Communications Customer Service, nici Orange Mobile, sunt potrivite scopului.
De îndată ce Digi execută un service în satul nostru, Orange a pierdut cu siguranță un client foarte nemulțumit.
la 17-09-2023 11:53 AM
Salut @An_Other,
Ai internetul fix de la Orange Romania sau Orange Romania Communications?
la 28-09-2023 06:30 AM
Îmi pare rău pentru situația întâmpinată și care este într-adevăr una extrem de neplăcută! Eu nu am avut niciodată servicii de la OROC, dar am de la ORO și nu am avut nicio problemă din 2018, de când Orange oferă așa ceva. Acum am în 2 locații și vreau să spun că înainte de a avea servicii de la Orange am avut de la Digi, iar acolo am întâmpinat ceva asemănător cu ceea ce ai pățit tu, dar era vorba și de indolența angajaților. Am povestit la un moment dat prin Comunitate!
Sper să nu mai ai astfel de probleme și totul să funcționeze așa cum trebuie!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor